Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALT 2.0] Brak ogrzewania, dziwny przypadek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam audi a4 b6 2.0 alt od roku czasu i w sumie od tamtej pory mam problem z ogrzewaniem. 
Opiszę to krótko zwięźle i na temat (jestem z Wrocławia, więc jeśli ktoś z Was miałby godnego polecenia mechanika z tych okolic to byłbym wdzięczny, ponieważ ja trafiam ciągle na buraków).
Zaczęło się od tego, że kupiłem gówno, to wiem z tym się już pogodziłem. W aucie zrobiłem głowicę, chłodnicę, nagrzewnice, termostat, sprawdzany był układ czy nie jest gdzieś zapchany, wszystko gra, a auto dalej nie grzeje. Ostatnie co zrobiłem w aucie to była chłodnica, ponieważ była dziurawa i przerdzewiała przez co uciekał mi płyn, auto odpowietrzyłem i w sumie zaczęło grzać, ale to było lato więc za często tego nie sprawdzałem. Przyszły zimniejsze dni i znowu problem.. Auto nie grzeje, naku*wia wręcz zimnym powietrzem, jeden wąż wchodzący do nagrzewnicy jest zimny. Auto zaczyna grzać w momencie kiedy przytrzymam je na wysokich obrotach, bądź też gdy jestem w trasie i jadę ze stałą, większą prędkością. Lecz gdy jeżdżę po mieście to w momencie kiedy zacznę zwalniać to automatycznie zaczyna walić zimnym. I teraz pytanie do was czy miał ktoś taki przypadek? Przypuszczam, że to jakaś pierdoła, ale idzie zima, a dziecko jakoś wozić muszę. Stawiałbym na termostat, ale był wyciągany, sprawdzany wszystko z Nim jest ok, nagrzewnica,chłodnica wymieniona, węże sprawdzane, przepłukiwane. 

Opublikowano

Może to trochę głupie ale zacznij od poprawnego odpowietrzenia furki. W robocie nieraz mi się nudzi i trochę czytam-gosc miał tak jak ty, grzał dopiero powyżej 2000 obr i okazało się że jest zapowietrzony.ogoolnie dużo osób ma problem z odpowietrzeniem...na forum jest kilka tematów co i jak zrobic

Opublikowano

Rozwiazales problem?

Opublikowano

Problemem jest ewidentnie przepustowość nagrzewnicy, przepluczesz ją sam. Od strony zimnego węża jest powrót obiegu i do tej rurki podłącz wąż z ciśnieniem. Wąż ogrodowy i skrecane opaski. Na drugą końcówkę załóż wąż by nie zalać silnika do jakiegoś np wiadra. Zdziwisz się jak zobaczysz syf jaki z niej wyleci, nagrzewnica ma bardzo małe kanaliki i się zapycha porostu

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, sitar napisał:

Rozwiazales problem?

Nie, nie naprawiłem. Odpowietrzałem układ, ale był ładnie odpowietrzony. Byłem u mechanika, ogólnie stwierdził, że nie ma dolnego obiegu czy coś takiego, węże zimne.. Dopiero jak auto depnę mocniej to węże robią się ciepłe i coś tam ciepłym zapodaje, ale jak chodzi chwile na wolnych to zaraz znowu zaczyna lecieć zimne..
 

 

14 godzin temu, xsebo1 napisał:

Problemem jest ewidentnie przepustowość nagrzewnicy, przepluczesz ją sam. Od strony zimnego węża jest powrót obiegu i do tej rurki podłącz wąż z ciśnieniem. Wąż ogrodowy i skrecane opaski. Na drugą końcówkę załóż wąż by nie zalać silnika do jakiegoś np wiadra. Zdziwisz się jak zobaczysz syf jaki z niej wyleci, nagrzewnica ma bardzo małe kanaliki i się zapycha porostu

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
 

Też stawiałbym na nagrzewnice, ale była wymieniana parę miesięcy temu. Już nie mam zielonego pojęcia co może być przyczyną. Jutro odstawiam auto do mechanika, stawiam na jakąś pierdołę, bądź też termostat/uszczelka, aczkolwiek wspomnę, aby zerknęli jeszcze raz na tą nagrzewnicę.. 

Edytowane przez xDoniu
Opublikowano

Niezależnie od termostatu, obieg w nagrzewnicy jest cały czas. Nowa czy używana nagrzewnica mogła przyblokowac się zanieczyszczeniami z układu, działa jak sitko

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak to zwykle bywa temat umarł i nic... Jeżeli ktoś problem rozwiąże miło jest się tym podzielić aby inny mogli z tego skorzystać...

Opublikowano

Przyczyn moze byc wiele, od uszczelki pod głowicą, zatkaną nagrzewnice czy niedzialającą pompę wody. O klapach sterujących nie wspominając

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Czy rozwiazal ktos ten problem ?

Niestety mnie tez to dopdlo

Edytowane przez Marioa418
Opublikowano

Miałem podobny problem. Walczyłem z nim 2 lata. Wymieniłem nagrzewnice ponieważ czasem czułem zapach płynu. Ubywało płynu i czasem na postoju czuć było płyn. Przy wymianie oleju zauważyłem większy wyciek, namierzyłem że leci z króćca z tyłu silnika gdzie zamontowany jest czujnik temperatury i powrót z nagrzewnicy. Kupiłem króciec i do roboty. Po demontażu starego okazało się że oring między króćcem a blokiem silnika się rozleciał. Na postoju leciał płyn na katalizator, parował i dostawał się do środka poprzez nawiew co wskazywało na nagrzewnice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...