Mariuszvvvv Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Witam Proszę o analizę logów z A4 B5 1.9TDI AJM 2000r. Mam ciągły problem z odcinaniem turbiny przy 3500obr. Geometria została przeczyszczona przez mechanika i wymieniłem wężyki podciśnienia na silikonowe. Dodatkowo mam problem z licznikiem, ABS i łączeniem VCDS z ECU podczas gdy silnik jest odpalony. Po odłączeniu wtyczki od pompy ABS, VCDS łączy się normalnie. Licznik mam firmy Jaeger. Oto logi: Nastawy podstawowe i niżej w tej samej grupie dynamiczne Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_z08VhA9.html Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_TzU6y73.html Statyczne i dynamiczne w grupach niżej Grupa 004: http://www.vaglogi.pl/log-004_Owt81.html Grupa 001: http://www.vaglogi.pl/log-001_b7mhJh.html Grupa 023: http://www.vaglogi.pl/log-023_l2TkQ.html Grupa 018: http://www.vaglogi.pl/log-018_9R5zZ.html Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_413cFOY.html Grupa 008: http://www.vaglogi.pl/log-008_156JcO.html Grupa 010: http://www.vaglogi.pl/log-010_MJ0Oo3.html Dynamiczne Grupy 003, 008, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_008_011_34QDe.html Grupy 010, 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_010_Dj18qm.html Grupy 003, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_011_7ieBPCw.html Grupy 001, 004: http://www.vaglogi.pl/log-001_004_A9cad.html Niektóre wyszły w tym samym logu bo VCDS nie chciał logować w nowej grupie. Na dole dodałem screeny błędów w ECU i liczniku. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
kamil-vag Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Pewny jesteś tego mechanika ? To wygląda jakby cały czas przycinało zmienną geometrię. N75 wysterowany na max zbicie ciśnienia... przez co Ci łapie awaryjny... Jak Ci się chce podmień N75 z N18 i zrób wtedy log 003+011+008 - wykluczymy wtedy steroanie, skoro turbo było czyszczone... Chociaż mi to wygląda na zacięcie się zmiennej geometrii
Mariuszvvvv Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 W dniu 3.12.2017 o 20:02, kamil-vag napisał: Pewny jesteś tego mechanika ? To wygląda jakby cały czas przycinało zmienną geometrię. N75 wysterowany na max zbicie ciśnienia... przez co Ci łapie awaryjny... Jak Ci się chce podmień N75 z N18 i zrób wtedy log 003+011+008 - wykluczymy wtedy steroanie, skoro turbo było czyszczone... Chociaż mi to wygląda na zacięcie się zmiennej geometrii Dzięki za trop, w najbliższym czasie postaram się zamienić i zrobić logi.
Mariuszvvvv Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 Witam ponownie Zmieniłem n75 z n18 i nadal jest ten sam problem Oto log 003+011+008 http://www.vaglogi.pl/log-003_011_008_7Oh89N.html Gdzie dalej szukać rozwiązania? Pozdrawiam
kamil-vag Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Turbo na stół i do ponownego czyszczenia jak nie ma rezultatu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się