Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI AJM proszę o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o analizę logów z A4 B5 1.9TDI AJM 2000r. Mam ciągły problem z odcinaniem turbiny przy 3500obr. Geometria została przeczyszczona przez mechanika i wymieniłem wężyki podciśnienia na silikonowe. Dodatkowo mam problem z licznikiem, ABS i łączeniem VCDS z ECU podczas gdy silnik jest odpalony. Po odłączeniu wtyczki od pompy ABS, VCDS łączy się normalnie. Licznik mam firmy Jaeger.

Oto logi:

Nastawy podstawowe i niżej w tej samej grupie dynamiczne

Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_z08VhA9.html
Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_TzU6y73.html

Statyczne i dynamiczne w grupach niżej
Grupa 004: http://www.vaglogi.pl/log-004_Owt81.html
Grupa 001: http://www.vaglogi.pl/log-001_b7mhJh.html
Grupa 023: http://www.vaglogi.pl/log-023_l2TkQ.html
Grupa 018: http://www.vaglogi.pl/log-018_9R5zZ.html
Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_413cFOY.html
Grupa 008: http://www.vaglogi.pl/log-008_156JcO.html
Grupa 010: http://www.vaglogi.pl/log-010_MJ0Oo3.html

Dynamiczne
Grupy 003, 008, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_008_011_34QDe.html
Grupy 010, 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_010_Dj18qm.html
Grupy 003, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_011_7ieBPCw.html
Grupy 001, 004: http://www.vaglogi.pl/log-001_004_A9cad.html

Niektóre wyszły w tym samym logu bo VCDS nie chciał logować w nowej grupie. Na dole dodałem screeny błędów w ECU i liczniku. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
 

 

 

Screenshot_1.png

Screenshot_2.png

Opublikowano

Pewny jesteś tego mechanika ? To wygląda jakby cały czas przycinało zmienną geometrię. N75 wysterowany na max zbicie ciśnienia... przez co Ci łapie awaryjny... 

Jak Ci się chce podmień N75 z N18 i zrób wtedy log 003+011+008 - wykluczymy wtedy steroanie, skoro turbo było czyszczone...

Chociaż mi to wygląda na zacięcie się zmiennej geometrii 

 

 

Opublikowano
W dniu 3.12.2017 o 20:02, kamil-vag napisał:

Pewny jesteś tego mechanika ? To wygląda jakby cały czas przycinało zmienną geometrię. N75 wysterowany na max zbicie ciśnienia... przez co Ci łapie awaryjny... 

Jak Ci się chce podmień N75 z N18 i zrób wtedy log 003+011+008 - wykluczymy wtedy steroanie, skoro turbo było czyszczone...

Chociaż mi to wygląda na zacięcie się zmiennej geometrii 

 

 

Dzięki za trop, w najbliższym czasie postaram się zamienić i zrobić logi.

Opublikowano

Turbo na stół i do ponownego czyszczenia jak nie ma rezultatu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...