hubert122c Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Witam . Wiem że temat już wałkowany milion razy, ale niestety już nie daję rady z tym autem. Posiadam a4 b5 z 95r. w tamtym roku pękła mi nagrzewnica i zalała cały dywan. Wszystko wyjąłem wyprałem i było jak z fabryki czyściutko. Lecz przyszła zima (2016) i patrzę podczas sprzątania auta w garażu , że mam znów cały dywan mokry. Wydarłem wykładzinę po raz drugi, wysuszyłem. Obczaiłem całą karoserię . Brakowało w podłodze dwóch okrągłych korków i dwóch podłużnych. widoczne od spodu myślałem , że pewnie jak jadę to zaciąga tamtędy wodę do środka. Kupiłem korki w ASO , przy okazji wymieniłem uszczelki pod kompem i filtrem powietrza. Odpływy szyberdachu drożne. Usunięte także odpływy pod akumulatorem żeby nie stała woda. Uszczelnione tylne lampy , bo miałem też wodę w bagażniku. Mimo tych wszystkich operacji dalej mam mokry cały dywan . Zarówno od strony kierowcy i pasażera tak i z przodu i z tyłu. I to nie tak że gąbka jest wilgotna. Tylko jak podniosę dywan troszkę do góry i wsadzę rękę to czuje że wszystko pływa. Czy mógłby mi ktoś pomóc którędy może się jeszcze lać woda? Walczę z tym problemem już dwa lata. Dzięki za pomoc
Hezen Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Szukaj jeszcze nieszczelności w tych miejscach:- uszczelka linki otwierania maski- nieszczelność karosera-podszybie -> podszybie jest zgrzewane i czasami jak karoseria umęczona lub po dzwonie to może pęknąć- we wnękach przy zawiasach maski, tuż obok przednich słupków jest łączenie karoserii także zgrzewane. Na samym rogu łączenia jest szczelina, obstawiam że masz tam spękaną fabryczną masę uszczelniającą, która nie spełnia swojego zadania- sprawdź gumę nagrzewnicy i parownika czy dobrze leżą- sprawdź odpływ skroplin z parownika klimy jeśli ją posiadasz.- uszczelka obudowy filtra kabinowego- sprawdź drożność odpływów drzwiWysłane z OP3T
BartoszBB Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 2 godziny temu, Hezen napisał: Szukaj jeszcze nieszczelności w tych miejscach: - uszczelka linki otwierania maski - nieszczelność karosera-podszybie -> podszybie jest zgrzewane i czasami jak karoseria umęczona lub po dzwonie to może pęknąć - we wnękach przy zawiasach maski, tuż obok przednich słupków jest łączenie karoserii także zgrzewane. Na samym rogu łączenia jest szczelina, obstawiam że masz tam spękaną fabryczną masę uszczelniającą, która nie spełnia swojego zadania - sprawdź gumę nagrzewnicy i parownika czy dobrze leżą - sprawdź odpływ skroplin z parownika klimy jeśli ją posiadasz. - uszczelka obudowy filtra kabinowego - sprawdź drożność odpływów drzwi Wysłane z OP3T Kolega powyżej dobrze mówi sam przez chwile walczyłem z tym w mojej byłej B5 spękała masa uszczelniająca pomiędzy lewym błotnikiem i słupkiem + łączenie karoserii wszystko wyskrobałem dość łatwo się kruszyło ,sypało i zalałem to ,,Gumą kauczukową'' w tubie jak do silikonu wyglądało niemal jak fabryka i woda już się nie pokazała.
hubert122c Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 Dzieki za porady. Z tego co piszecie to jedynie zostało mi te łaczenia karoserii,odpływy drzwi i guma linki maski. I mam pytanir te odpływy drzwi czyli co? Dziurki od spodu w poszyciu? Bo troche dla mnie to dziwne zeby sie woda dostawała przez drzwi. A jesli chodzi o linkę to chodzi o tą gume widoczną po otwarciu maski w scianie grodziowej? Czy jest jakas inna? Dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się