Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi na biało. Dziwna praca silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich:) ostatnio nabylem a4 b7 1.6 mpi sedan 102km 2006r z potwierdzonym w Audi przebiegiem 112 tys. Do 2015(94 tys) serwisowany w Aso Austria(nawet są wpisy z wymiany żarówki czy opon). Moje pytanie brzmi czy to normalne że przy obecnej temp. 0 stopni nawet na rozgrzanym silniku auto delikatnie kopci na biało(jak przygazuje to mocniej)? Druga sprawa to taka czy te silniki jakoś charakterystycznie chodza? Jak na benzynę to chodzi podobnie do disla:D jak będzie trzeba to prześle filmik.

 

p.s co myślicie o zakupie kabla na alledrogo i podpięcie go do laptopa w celu sprawdzenia błędów? Na ekranie niby pokazuje ok. Świece filtry oleje wymienione. Rozrząd zrobił 10 tys temu poprzedni właściciel ale może zrobię na wiosnę kolejny.

Opublikowano

Kopcenie na biało przy takich temp jest całkiem normalne,  co do pracy silnika to raczej też wszystko ok ale chyba jednak bym musiał filmik obejrzeć :) 

 

Opublikowano

Witam. Dziwnie chodzi. Napewno ma taki przebieg. I mnie przy 330 tys chodzi jak zloto. Sprawdz osprzet. Pompa wody  wspomagnia albo kompresor. 

Opublikowano (edytowane)

Niestety na tym nagraniu samochód już po wymianie napinacza i paska poza tym bez paska też tak chodził więc to nie osprzęt. Dodam że ostatnio zaświeciła mi się kontrolka check engine i nie chce zgasnąć. Możliwe że tak chodzi przez np. Sondę?

Edytowane przez Fwl7
Opublikowano
Niestety na tym nagraniu samochód już po wymianie napinacza i paska poza tym bez paska też tak chodził więc to nie osprzęt. Dodam że ostatnio zaświeciła mi się kontrolka check engine i nie chce zgasnąć. Możliwe że tak chodzi przez np. Sondę?
Katalizator taki hałas wydaje skończył się już i dlatego. U mnie też go już zaczyna powoli słychać mimo że raz już był wymieniany przez poprzedniego właściciela. Check się świeci zapewne od drugiej sondy lambda za katalizatorem, lecz nie koniecznie ona musi być uszkodzona. Vagiem robisz test dla pierwszej sondy, drugiej sondy i samego katalizatora, wtedy jedynie zobaczysz która część jest wadliwa. U mnie niby błąd sondy właśnie był a jak zrobiłeś jej test to pokazywalo że sondy są ok. Ja miałem niby katalizator padnięty ale do tej pory to nie zmieniłem bo przyczyną tego też mogą być przewody podciśnienia, bo jak któryś jest przetarty czy coś w tym stylu to będzie oszukiwał przepływomierz w celu doboru odpowiedniej dawki paliwa.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Patryq633- dzięki, podniosłem mnie na duchu:) czyli czekam na podpięcie pod kompa i wymieniam katalizator:)

Opublikowano
Patryq633- dzięki, podniosłem mnie na duchu:) czyli czekam na podpięcie pod kompa i wymieniam katalizator:)
Wiesz ręki nie daje sobie uciąć, ale tak mi się wydaje że jednak katalizator;)


Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dam znać czy pomogło:)

Opublikowano
W dniu ‎2017‎-‎12‎-‎08 o 21:12, Fwl7 napisał:

Niestety na tym nagraniu samochód już po wymianie napinacza i paska poza tym bez paska też tak chodził więc to nie osprzęt. Dodam że ostatnio zaświeciła mi się kontrolka check engine i nie chce zgasnąć. Możliwe że tak chodzi przez np. Sondę?

a co się działo z napinaczem, skakał? piszczał? czy wymieniłeś szukając usterki...?

 

W dniu ‎2017‎-‎12‎-‎08 o 23:55, Fwl7 napisał:

Dam znać czy pomogło:)

wymieniłeś ten katalizator lub sondy???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...