Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Anb Tiptronic Ebu opór na lewarku na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poduchy silnika i skrzyni ci pukają.
Sprawdź też odbój silnika przy pasie przednim.

Wysłane z OP3T

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wymienię te poduchy, a jak stwierdzić zużycie tego odboju? 41d58a1a618aaff04168807b380d00d7.jpg0d4a645913e1b6f5c602bb7e99bab3f0.jpg


Tapatalk

Opublikowano

Poducha Avon zmieniona na Avon.
Fotki okolicy miski skrzyni, lewa strona- stąd był wyciek różowego płynu.
Ta blaszka jest poprawnie? mocniej docisnąć się nie da - i cała w oleju - odpiąłem wyczyściłem.
Okolice prawej strony miski skrzyni - widać brązową krople wisząca. - skrzynia u góry za silnikiem sucha



1cbBqMt.jpgkchxX1C.jpgUNuohmN.jpghu37kIf.jpg32525917_1864214073627958_2364768156628549632_n.jpgBVHr1g9.jpg
PVqlUWu.jpgNqCNwXW.jpgp89sYCM.jpg

Opublikowano

Widzę cisza.. 

Może jednak ktoś coś może doradzić? 

Przy okazji wyciek po chłodnicy z prawej strony wygląda na przewód od chłodzenia skrzyni- nr. 5 i 7 to oringi? Jakiś nr katalogowy albo rozmiar?

Mogę je wymienić na parkingu sam czy zleci płyn/ olej z nich?

Screenshot_20180523-184927.png

Opublikowano

Panowie, cieknie mi z tego ATF.
Musze to dziś zamówić, wiecie jakie to nr. Oem są?
I te trzy to takie same rozmiary?

Pierścień sznurowy nr. 4, 5, 7.

Screenshot_20180523-184927.png

Opublikowano

A więc aktualizacja problemu. 

1. ciągle kapie z przodu przy tych przewodach z chłodnicy.
Wymieniłem oringi tam, bylo chwile spokoju.

Wymieniłem uszczelniacz skrzynia przegub prawy i dolałem oleju.

Poprawiła sie jazda na zimnym, ale teraz mocniej cieknie olej z pod tej chłodnicy i na zimnym delikatnie z 2 na 3 czasem szarpie. 


No i przy zmianie z 2 na 3 i 3 na 4 w okolicy 2 tyś obr jest taki dźwięk jakby zapowietrzenie czy coś takie pluuum...

Opublikowano

We wrześniu po wymianie chłodnicy zero wycieków.

Natomiast jest problem podczas zmiany biegów:


1.Problemem jest od dawna zmiana biegu z 2 na 3 na zimnym- po postoju. Jest szarpniecie gdy jade spokojnie, bo gdy mocno przyśpieszam to zrobi łagodnie, ale że to na zimnym to zazwyczaj wolno i szarpnie.
Na ciepłym juz ustępuje.

2. pojawiły sie stuki - metaliczne pukanie podczas jazdy gdy dosłownie delikatnie dotykam pedału gaz, a auto jedzie rozpędzone..
Następnie po dolaniu ok 1litra oleju było lepiej z wrzucaniem 3 biegu na zimnym ale juz znowu jest to samo a olej jest w odpowiednim stanie.

Wymieniałem Simering na prawym przegubie, osłone przegubu wew prawego i cały przegub zew prawy bo był stukot.

3. Kolejna rzecz to od 3 msc słysze dziwny dzwięk podczas spokojnej jazdy w okolicach 1900 obr/min na 2,3 i 4biegu - jakby takie "pluuum" zapowietrzenie - wystarczy ze zareaguje gazem i już cisza.

To mnie martwi czy jednak coś w skrzyni trzeba by już sprawdzić by w czas coś naprawić zamiast później robić kompletny remont?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...