KrakU123 0 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Witam serdecznie. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc przy moim Audi, ponieważ mechanicy w mojej okolicy rozkładają ręce. Problem polega na tym, że po starcie silnika zapala mi się kontrolka EPC Silnik po wciśnięciu gazu nie wchodzi na obroty. Wkręca się dopiero gdy kilkunastokrotnie depnę pedał gazu (kontrolka EPC gaśnie). Przy ruszeniu z miejsca przez chwilkę auto ma moc po czym znów zapala się EPC i traci tą moc (brak reakcji na pedał gazu). Pakuję drugi bieg i sytuacja się powtarza czyli na początku drugiego biegu gaśnie EPC auto ma przez sekundę moc i po chwili ją trafi zapala się kontrolka. Dzieję się tak przy każdym kolejnym biegu. Silnik 2.0 FSI 150 KM Kod AWA 2004r. Po podłączeniu kompa ciągle wyrzuca błędy z układem paliwa. Wymieniłem już pompkę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, pedał gazu wraz z czujnikiem, świece i cewki. Problem nadal ten sam. Czy ktoś z Was może się już spotkał z takim problemem. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekjez 0 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Witam serdecznie. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc przy moim Audi, ponieważ mechanicy w mojej okolicy rozkładają ręce. Problem polega na tym, że po starcie silnika zapala mi się kontrolka EPC Silnik po wciśnięciu gazu nie wchodzi na obroty. Wkręca się dopiero gdy kilkunastokrotnie depnę pedał gazu (kontrolka EPC gaśnie). Przy ruszeniu z miejsca przez chwilkę auto ma moc po czym znów zapala się EPC i traci tą moc (brak reakcji na pedał gazu). Pakuję drugi bieg i sytuacja się powtarza czyli na początku drugiego biegu gaśnie EPC auto ma przez sekundę moc i po chwili ją trafi zapala się kontrolka. Dzieję się tak przy każdym kolejnym biegu. Silnik 2.0 FSI 150 KM Kod AWA 2004r. Po podłączeniu kompa ciągle wyrzuca błędy z układem paliwa. Wymieniłem już pompkę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, pedał gazu wraz z czujnikiem, świece i cewki. Problem nadal ten sam. Czy ktoś z Was może się już spotkał z takim problemem. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki.A przeplywomierz sparwdzales moze tu jest pies pogrzebanyWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrakU123 0 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Przepływka sprawdzana. Sprawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 37 minut temu, KrakU123 napisał: Przepływka sprawdzana. Sprawna A sprawdzane było czy nie są zalepione kanały dolotowe nagarem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrakU123 0 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Też sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrakU123 0 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Problem nadal nie rozwiązany. Może ktoś jeszcze coś poradzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 A jakie to są konkretnie błedy? Napisałeś ogólnie z układem paliwa. Podaj kody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taz43 0 Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Ktoś sobie z tym poradzil bo u mnie podobnie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się