Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem 2.0 FSI 150 KM Kontrolka EPC


KrakU123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc przy moim Audi, ponieważ mechanicy w mojej okolicy rozkładają ręce. Problem polega na tym, że po starcie silnika zapala mi się kontrolka EPC Silnik po wciśnięciu gazu nie wchodzi na obroty. Wkręca się dopiero gdy kilkunastokrotnie depnę pedał gazu (kontrolka EPC gaśnie). Przy ruszeniu z miejsca przez chwilkę auto ma moc po czym znów zapala się EPC i traci tą moc (brak reakcji na pedał gazu). Pakuję drugi bieg i sytuacja się powtarza czyli na początku drugiego biegu gaśnie EPC auto ma przez sekundę moc i po chwili ją trafi zapala się kontrolka. Dzieję się tak przy każdym kolejnym biegu. 

Silnik 2.0 FSI 150 KM Kod AWA 2004r. Po podłączeniu kompa ciągle wyrzuca błędy z układem paliwa.

Wymieniłem już pompkę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, pedał gazu wraz z czujnikiem, świece i cewki. Problem nadal ten sam.

Czy ktoś z Was może się już spotkał z takim problemem. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc przy moim Audi, ponieważ mechanicy w mojej okolicy rozkładają ręce. Problem polega na tym, że po starcie silnika zapala mi się kontrolka EPC Silnik po wciśnięciu gazu nie wchodzi na obroty. Wkręca się dopiero gdy kilkunastokrotnie depnę pedał gazu (kontrolka EPC gaśnie). Przy ruszeniu z miejsca przez chwilkę auto ma moc po czym znów zapala się EPC i traci tą moc (brak reakcji na pedał gazu). Pakuję drugi bieg i sytuacja się powtarza czyli na początku drugiego biegu gaśnie EPC auto ma przez sekundę moc i po chwili ją trafi zapala się kontrolka. Dzieję się tak przy każdym kolejnym biegu. 
Silnik 2.0 FSI 150 KM Kod AWA 2004r. Po podłączeniu kompa ciągle wyrzuca błędy z układem paliwa.
Wymieniłem już pompkę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, pedał gazu wraz z czujnikiem, świece i cewki. Problem nadal ten sam.
Czy ktoś z Was może się już spotkał z takim problemem. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki.
A przeplywomierz sparwdzales moze tu jest pies pogrzebany

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, KrakU123 napisał:

Przepływka sprawdzana. Sprawna

A sprawdzane było czy nie są zalepione kanały dolotowe nagarem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie to są konkretnie błedy? Napisałeś ogólnie z układem paliwa. Podaj kody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...