Domie 0 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Witam, Koledzy wsadziłem dziś turbo (zregenerowane) AWX,a do audi a4 b5 AVG ku mojemu zdziwieniu na VCDS błąd 17964 - Charge Pressure Control (niedoładowanie) Nadmienię, że przed montażem turbo AWX auto jeździło normalnie, po wymianie brak mocy. Przewody podciśnienia sprawdzone dla świętego spokoju, sztanga się porusza przy ściąganiu przewodu z gruszki. Wszelkie sugestie mile widziane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Sztanga zawsze bedzie w jakims stopniu sie wychylac. Pytanie ile jest tego ruchu??? Raczej mialbys przeladowanie jakby kierownice lezaly. Sprawdz przejsciowke czy dobrze trzyma nie zaszkodzi wrzucic 11bs i sprawdzic ile daje podcisnienia na gruche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domie 0 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Po montażu uszczelki między turbo, a kolektor wydechowy problem ustąpił. Nadmienie, iż producent nie przewidział w tym miejscu uszczelki. Ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Ja składałem bez uszczelki i jest dobrze. Ciekawe w czym jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domie 0 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Ile aut tyle przypadków. Może lepiej splanowałeś powierzchnie styku lub dokreciłeś nakrętki z siłą 60Nm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 no czytam i nie moge uwierzyć... a jaką uszczelke tam dałeś? może przy demontażu ponownym jakiś inny czynnik sie zmienił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzeziak 4 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Ja też przy zmianie nie dawałem uszczelki miedzy turbo a wydech, tak jest oryginalnie chociaż w zestawie miałem nową. Z tym że u mnie wszystko działa bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domie 0 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Panowie opisałem problem w moim aucie. Oczywiście jestem świadomy, że producent uszczelki nie przewidział w tym miejscu natomiast uszczelka pomogła usunąć problem wiec jak ktoś będzie miał podobny problem i rady zaczerpnięte z forum nie pomogą zawsze można spróbować jestem przekonany, że nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się