Dearm Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Witam! Mam problem z dolnym katalizatorem w silniku 3.0 ASN. Ostatnio postanowiłem zrobić wydech w swoim Audi. Niestety poprzedni właściciel wyciął dolne katy i wspawał same puszki (sądy zostały wprogramowane). Po tej operacji przez brak katów i wycięcie końcowy tłumików jak można się domyślać samochód był zbyt głośny. Tłumikarze doradzili mi aby kupić używane oryginalne katalizatory, osobiście miałem w planach kupić coś nowego z Magnaflow lub coś w ten deseń jednak stwierdzili ,że tego typu katalizator nie wytłumi odpowiednio dźwięku i nadal będzie bardzo głośno. Więc no jak kazali tak zrobiłem kupiłem dolne katy wspawali dźwięk naprawdę przyjemny. Jednakże po dosłownie przejechaniu 50m zaczął migać check engine. Po podpięciu oczywiście okazało się ,że wypadają zapłony. Chcek miga przez 5 sekund potem gaśnie. I zdarza się to co jakiś czas podczas jazdy oczywiście podczas katowania zdarza się to częściej. Pytanie do was czym grozi taka jazda dla samochodu czy ktoś ma jakiś sposób na naprawienie tego czy trzeba kupować znowu innego kata? Czy ewentualnie jest możliwość przeczyszczenia tego zapchanego? Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Dearm
mirek31071977 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Skąd kupiłeś te używki?Tak to właśnie jest.Używki chodzą po 200-300 a gwarancji brak.Te używki,tak samo zatkane,jak stare pewnie.Wymontuj,jakieś kwity od tłumikarza i reklamuj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się