groszek27 0 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ja dzisiaj zaprowadziłem autko na wymianę nagrzewnicy (wymiana 500 a nagrzewnica 150). U mnie płukanie nawet kretem nie pomagało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biahh11 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 A mam pytanie jak zalać na nowo cały układ chłodzenia? Będę musiał to zrobić ponieważ wymieniam nagrzewnice i jak dobrze odpowietrzyć cały układ?[br]Dopisany: 01 Luty 2010, 22:45_________________________________________________Panowie pomożecie? jak zalać na nowo cały układ chłodzenia? Będę musiał to zrobić ponieważ wymieniam nagrzewnice i jak dobrze odpowietrzyć cały układ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Zalej na maxa płynu.Odpal auto i włącz nawiew na szybę.Jak termostat się otworzy i płynu ubędzie to zalej od nowa do pełna i unieś zbiorniczek lekko do góry.A najlepiej to weź płyn z sobą do auta i przejedź się kawałek jak kontrolka ci sie zapali to dolej płynu na odpowiedni poziom jak już będzie 90'C. Można później odpowietrzyć nagrzewnicę sciągając lekko prawy (jak stoisz przodem do auta) kruciec od nagrzewnicy ten dziurką i z dziurki ma polecieć płyn jak jest dobrze odpowietrzona, nagrzewnice odpowietrzaj na wolnych obrotach, ale ta operacja nie jest konieczna bo w tych silnikach układ sam się odpowietrza a ty masz tylko dolewać płynu. A poza tym to wszystko już było na forum dawno opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawulak 0 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 witam!!! Ja mam jeszcze inny problem z ogrzewaniempo prostu na wolnych obrotach nie moge złapać tempetatury 90stopni dopiero po przejechani ok. 15km. temperatura sie podniesie do 90 ale gdybym sie zatrzymal i silnik chodziłby na wolnych obrotach temperatura zaczyna spadac i znów zaczyna słabo grzac wymieniłem juz nawet dwa razy termostat i nic to nie dało nagrzewnice tez odpowietrzyłem ale nic nie pomaga powiem wam ze nawet zasłoniłem chłodnicę ze moze coś to pomorze ale nic, tak to wygląda jakby wentylator chłodnicy za szybo sie obracał i studził silnik. normalnie masakra. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieaudi 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 na postoju igdy sie nie osiagnie 90 stopni, wielu moich znajomych tak ma z tymi silnikami i ja też. " Po tym manewrze nasunąć wąż z powrotem i to samo z korkiem spustowym chłodnicy (wystarczy zdjąć plastykową osłonę w zderzaku z lewej str. stojąc z przodu auta przodem do niego" chodzi o te osłonę na dole zderzaka ? u mnie tam nic niewidze napewno tam jest ten korek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 na postoju igdy sie nie osiagnie 90 stopni Sprawdź sobie wisko i termostat w takim razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskar88 0 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Witam!! a ja mam taki problem, ze raz wlancza mi sie (kilima i ogrzewani) a raz nie... a na wyswietlaczu pokazuje ze nawiew wlaczony!!! ktos wie czego moze byc tego przyczyna?? a i dodatkowo od jakiegos roku wyswietlacz mi miga, tak jakby cos tam nie laczylo!! help... ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gelooo 0 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 blad 1271 silnik sterowania klapy temperatury v68 (rocznik 95 silnik 1.8 ADR klimatronic) u mnie to samo brak cieplego powietrza leci tylko chlodne(cieplawe) a robi sie zimno chcialbym sie dobrac do tego silniczka gdzie dokladnie znajde go u siebie (za schowkiem?) i jezeli tak to ktory to silniczek moze ktos wskaze mi go na schemacie ktore tu sie przewijaly sorki jezeli temat sie powtarza wolabym sie upewnic zanim zaczne dzialac i wybebeszac z gory dziekuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marsunday 0 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Mam krótkie 2 pytania. 1. Czy termostat w 1.6 96r znajduje sie w tym samym miejscu co w 1.9tdi 96 ? 2. czy termostaty do obu modeli są takie same? Z góry dziękuje temu kto mi pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek57 0 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Witam i proszę o pomoc. Ja mam jakiś przypadek nietypowy z ogrzewaniem. Walczę z tym już od miesiąca. Mam już wymieniony termostat ,płyn, pompę wodną ,płukałem nagrzewnicę wężem z gorącą wodą pod ciśnieniem i odkamieniaczem. Jak przedtem mi dochodził płyn do nagrzewnicy , to i tak po jakimś czasie się zapowietrzała. A teraz w ogóle mi nie dochodzi.Mechanik twierdzi że płukał cały układ. Już mi ręce opadły.Może ma ktoś jakiś pomysł. Dodam że temperaturę łapie normalną w okolicy 90 st.Jak lałem gorącą wodę do nagrzewnicy ,to ciepło oddawała do nawiewu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepekt 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 witam mam problem z ogrzewaniem w mojej audi bo nie działa tak jak powinno ponieważ temperatura silnika jest np. 60 stopni i powyżej i dalej nie wieje ciepłym powietrzem i tak jak już się nagrzeje silnik to nieraz grzeje nieraz nie i nie wiem co z tym zrobić może wy wiecie ???????????termostat jest sprawny bo trzyma zawsze na 90 stopni silnik 2.5 tdi 99r po lifcie też muszę wyczyścić nagrzewnice??????????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2223 0 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Ja płukałem nagrzewnice 2 razy....i nic mi to nie dało. Zdjałem obydwa węże z nagrzewnicy i podłaczylem sie z ogrodowymi przezroczystymi zeby obserwowac co leci.jak otworzylem wode to nawet odsunac sie nie zdazylem.,woda leci przez nagrzewnice bez jakiegokolwiek oporu z takim samym cisnieniem wpada i z takim samym wylatuje .wlewałem tez kamyka czy cos tam i bez efektu,jak nie bylo ciepla tak nie ma,.albo cala nagrzewnica juz jest tak zawalona ze tylko woda przez nia przelatuje najkrótszą droga ,albo u mnie winny za to jest gaz( moze zle wpięty) albo tez cholerny climatronic nie otwiera klap jak trzeba. A własnie...czy jak wsiadam do zimnego auta ktore stoi przez noc na -10 i odpalam je i na climatroniku ustawiam 22.5 C kiedy klapa sie powinna otworzyc hmm? jak to zaobserwowac czy ona otwiera czy nie.dajcie znac panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moc1964 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam.Mam problem z ogrzewaniem w mojej Audi[1.6AHL].Płukałem nagrzewnicę wężem-leci całą rurą czyściutka woda,temperatura cieczy chłodzącej ok.90 C,układ odpowietrzony,oba węże przy nagrzewnicy gorące a w Audicy zimno jak cholera.Test klimatronika-brak kodów błędów.Poooommmooocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Miałem to samo. Wymiana nagrzewnicy pomogła i ostatecznie rozwiązała problem.... Szkoda czasu na półśrodki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek2 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam, panowie nagrzewnica płukana i dalej zimno jak dodam gazu do 5000 obrotow to cos trzeszczy pod szyba i zaczyna leciec cieple powietrze ale tylko przez kratki centralne na szybe i na nogi chlodne. Co jakis czas musze przygazowac bo po jakims czasie przestaje leciec cieple. Temperatura silnika 95 weze do nagrzewnicy gorace oba. a dolny do chlodnicy mam caly czas zimny jest tam trojnik i takim cienkim przewodem odchodzi do zbiorniczka wyrownawczego to ten jest goracy a gruby zimny . Co to moze byc bo juz nie wiem co robic a wszyscy fachowcy chca wszystko pokolei wymieniac. prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moc1964 0 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam.Po wymianie nagrzewnicy wyskoczyły błędy 3.3/13.1/15.7/22.1/oraz coś takiego 50.3?Co oznacza ten ostatni błąd?Co z tym wszystkim zrobić?Proszę o szybką odpowiedż.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Witam.Po wymianie nagrzewnicy wyskoczyły błędy 3.3/13.1/15.7/22.1/oraz coś takiego 50.3?Co oznacza ten ostatni błąd?Co z tym wszystkim zrobić?Proszę o szybką odpowiedż.Pozdrawiam. Skasuj i zobacz co pojawi się na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moc1964 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Po skasowaniu VAG-iem pozostało 15.5[silnik klapy powietrza zapętlony] a klapa po wciśnięciu przycisku recylkulacji na panelu klimatronika rusza w przeciwną stronę i pojawia się błąd 15.7[klapa powietrza czasem blokowana].Jak "odwrócić" obroty tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Koledzy a ja z kolei mam tak: niedawno zauwazylem ze po wlaczeniu nawiewu na nogi, srodek oraz szybe cieple powietrze przestaje grzac, po wybraniui np 2 kierunkow grzania cieplo powraca przy czym albo bylo za gorace powietrze albo za zimne. Dzisiaj natomiast padlo calkiem i wydobywa sie stamtad takie ledwo ledwo cieple powietrze a jest kurna styczen i jest to problem sami rozumiecie hehe. Sprawdze jutro kody klimatronica i sprobuje przepluac nagrzewnice tylko przydalby mi sie jakis poradnik bo nie wiem gdzie jej szukac A i dodoam jeszcze ze dzisiaj zanim calkiem to grzanie padlo to nie zaczynalo grzac na obrotach mniejszych niz 2000 okolo. Ale to tak padlo z dnia na dzien, co to moze byc? U mnie w klimatroniku na pierwszym kanale wyswietla sie .0 ale nie sadze aby tam nie bylo zadnych bledow, vag nic nie pokazuje tak wogole to mam tam chyba z 86 kanalow i wedlug tej instrukcji to malo ktory wedlug mnie pokazuje jakies wlasciwe wartosci heh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik81 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam! Chciałem odpowietrzyc układ(leci ciepłe ale nie gorące powietrze), gdyż wydaje mi się, że nie uczynił tego mechanik(wymienił pompe wody z paskiem, termostat).Robiłem to jak koledzy pisali na forum czyli w pierwszej kolejnosci sprawdziłem błedy climatronika- brak, silnik zapalony, dmuchawa na max i temp. max. Nastepnie zsunałem waz z nagrzewnicy i co- NIC tzn. przez dziurke nie leci płyn(leci, tryska dopiero jak silnik wyłącze)czy tak byc powinno? Chłodnice tez odpowietrzałem( tym korkiem czerwonym), ugniatałem węze, cuda robiłem i Nic. Jeszcze jedno pytanie dolny waz od chlodnicy mam zimny(nawet jak tem. 90 stopni) czy tak byc powinno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się