dement Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) Nie żeby coś się działo.. raczej z ciekawości. Komputer nie pokazuje błędów. W lecie wymieniałem rozrząd. Książkowo na blokady, z yotube:) Podobno z 090 i 093 można coś wywnioskować na temat ust. roz. Poza tym czy przepustnica nie ma zbyt dużego otwarcia na jałowym ? (060) Dynamiczny: Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_5qkMv3.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_0iiSLt.html Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_hh97Cc.html Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_yOmI72.html Grupa 060: http://vaglogi.pl/log-060_sAulzY.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_00A1GDM.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_tnXU8u5.html Statyczny: Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_5qkMv3.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_0iiSLt.html Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_hh97Cc.html Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_yOmI72.html Grupa 060: http://vaglogi.pl/log-060_sAulzY.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_00A1GDM.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_tnXU8u5.html ps. logi się zgadzają, ale widzę że grupowanie na statyczne/dynamiczne coś się poknociło i wrzuciło wszystko do jednego worka. Jutro to poprawie. Edytowane 16 Grudnia 2017 przez dement
zwonko Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) Rozrząd idealnie nie jest ale bywają gorsze. Da się z tym jeździć. Trochę brakuje na przepływie i deczko gorsza mieszankay na pierwszym banku. Nie są to wartości straszne ale można by sprawdzić szczelność. Nie kojarzę co jest w 060 ale nie jest to przepustnica. Przepustnice ma w 003 kol3 Poza tym uzupełnić profil wypada żeby bo wiadomo czy pb czy pb+lpg Edytowane 16 Grudnia 2017 przez zwonko
dement Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 Cytuj Rozrząd idealnie nie jest Ciekawe co go rozjechało. Nie dość że robiłem na blokady to jeszcze luzowałem koła zębate. No ale tolerancja to + 6/-6 (?) Cytuj Trochę brakuje na przepływie i deczko gorsza mieszankay na pierwszym banku czyli ? 17 godzin temu, zwonko napisał: można by sprawdzić szczelność. Szczelność czego ? 17 godzin temu, zwonko napisał: co jest w 060 ale nie jest to przepustnica. Przepustnice ma w 003 kol3 No racja. A ten timing angle BTDC nie za wysoki? Manual dla A6 C5 AGA, AJG, ALF, ALW https://drive.google.com/file/d/14e6P-jW0GOUpTkEF1p2S-H0mYd2sjZTZ/view?usp=sharingAUDI A6 C5 AGA, AJG, ALF, ALW manual
zwonko Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 (edytowane) 21 godzin temu, dement napisał: No ale tolerancja to + 6/-6 (?) teoretycznie tak. Te chyba +/-6 to jest mniej więcej jeden ząbek z tego co kojarzę, oczywiście to info z neta, nie wiem czy ktoś to fizycznie sprawdzał 21 godzin temu, dement napisał: czyli ? czyli Przepływ - Mass Air Flow (MAF) [g/s] w tym aucie powinien być większy. I czyli na banku pierwszym napięcia na sondzie jest niższe niż na drugim. Czyli mieszanka jest teoretycznie lekko uboższa. 21 godzin temu, dement napisał: Szczelność czego ? dolotu ze wzgledu na MAF. Wydech tez można sprawdzić w związku z tą lekko nierówną mieszanką. Generalnie w tych logach nie widzę, rzeczy które by mnie bardzo martwiły. Ten przepłwy jedynie fajnie gdyby był wyższy. TO pewnie przepłwyka ale dla pewności sprawdza się szczelność. Bo przepływka to koszt... W grę wchodzi tylko oryginał. Mozna próbować czyścić ale bez macania bo to delikatne jest. Inna rzecz że czyszczenie nie pomaga często. Edytowane 18 Grudnia 2017 przez zwonko
dement Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2017 (edytowane) Dzięki za konstruktywną odpowiedź. Wydech ma napewno kilka przedmuchów. A czy na odczyt MAF może mieć wpływ zabrudzona przepustnica? Bo szczelne to raczej jest. Jak wymieniałem odme to demontowałem dolot i nawet wymieniałem taką profilowaną uszczelkę bo była pokiereszowana. W ASO wyrwałem ostatnią sztuke. Niestety nie przyszło mi do głowy żeby wyczyścić przepustnice. Edytowane 18 Grudnia 2017 przez dement
zwonko Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Godzinę temu, dement napisał: A czy na odczyt MAF może mieć wpływ zabrudzona przepustnica? mieć może ale musiała by się nie otwierać na full a to mało prawdopodobne, bo brud to raczej niepełne zamkniecie niż niepełne otwarcie. Raczej po prostu MAF, bo już swoje lata ma. Sprawdź po numerach MAF bo może da się załatwić z innego silnika taki sam. Godzinę temu, dement napisał: Wydech ma napewno kilka przedmuchów. Pytanie jeszcze gdzie, ale jeśli ma na osobnych bankach, mniejsze-większe przedmuchy to bardzo prawdopodobna przyczyna różnic w mieszance. Co prawda przestawiony rozrząd też mógłby tak robić, ale raczej nie przy 3CF.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się