Drelo Posted December 17, 2017 Posted December 17, 2017 (edited) Witam! padły mi dwie pompowtryskiwacze 03G130073T i nie wiem co robić kupić dwie używki ale mam bład od tych reszty pompowtrysków od przekroczonej regulacji także nie ma pewnosci czy juz nie padaja te dwa kolejne . Myślałem o wrzuceniu pompowtrysków boscha od BKD wiadomo 140KM ale nie chce kupić jakiegoś bubla chyba że ktoś ma coś konkretnego do sprzedania. O regeneracji siemensa/conti słyszałem że są składane z paru i sprzedawane Edited December 17, 2017 by Drelo
piotrsob1 Posted December 17, 2017 Posted December 17, 2017 (edited) Jak szybko Ci te pompki padły i na jakiej podstawie to stwierdzono ? Opisz dokładnie objawy i sposób diagnozowania Edited December 17, 2017 by piotrsob1
moniuh Posted December 17, 2017 Posted December 17, 2017 jak padły to pewnie motor stanął, PPD tak maja jak zwarcie zrobi się w cewce to ECU wyłącza wszystkie już nie uruchomi się silnika.. może to być nawet podczas wyprzedzania ja słyszałem, ze można poprawić trochę ta cewkę, ale jeszcze przed wystąpieniem objawów niedomagania pompki (piezokryształ jest nienaprawialny). później już nic się nie da zrobić. generalnie to tylko czyszczenie ultradźwiękami i płukanie chemia. Może masz problem elektryczny u siebie? wiązkę na próbę można by podmienić..
piotrsob1 Posted December 17, 2017 Posted December 17, 2017 (edited) 52 minuty temu, moniuh napisał: jak padły to pewnie motor stanął, PPD tak maja jak zwarcie zrobi się w cewce to ECU wyłącza wszystkie już nie uruchomi się silnika.. może to być nawet podczas wyprzedzania ja słyszałem, ze można poprawić trochę ta cewkę, ale jeszcze przed wystąpieniem objawów niedomagania pompki (piezokryształ jest nienaprawialny). później już nic się nie da zrobić. generalnie to tylko czyszczenie ultradźwiękami i płukanie chemia. Może masz problem elektryczny u siebie? wiązkę na próbę można by podmienić.. Nawet jak silnik stanął nagle to w sterowniku silnika powinny być zapisane błędy które sterownik wykrył i na ich podstawie unieruchomił silnik Kolega nie napisał numerów błędów, dla tego dopytuję . Przyczyny nieprawidłowej pracy pompek nie zawsze leżą w nich samych, większość ludzi wyrywa z silnika i oddaje do regeneracji pompki które jeszcze długo mogły by służyć Edited December 17, 2017 by piotrsob1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now