kubastomus Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Witam, mam pytanie, czy ktoś się orientuję w realnych cenach i jednocześnie sensie naprawy ECU. W aucie co prawda mam podmieniony i wszystko działa sprawnie, ale na starym przestał funkcjonować jeden wtryskiwacz i w konsekwencji praca silnika była mocno nierównomierna. A skoro ten stary uszkodzony leży i był by sens go naprawiać, to rozważam jeszcze opcje sprzedaży po naprawie. Chyba, że znajdzie się osoba zainteresowana w takim stanie. ECU pochodzi z B5 z benzyniaka 2,6 V6.Z góry dzięki za podpowiedzi ;-)
dieselchip_ Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 zapewne padł driver wtrysku,koszt naprawy przewyższy wartość sterownika
kubastomus Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 Stopniowo coś padało, czasami chodził jakby się rozgrzał, później zanikał, zmiana przewodów pomogła na kilka tygodni, a później padł bez odzewu. I tylko wymiana przywróciła równa stabilną pracę. Czyli stary sterownik nadaje się do muzeum motoryzacji ;-)
dieselchip_ Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 ewentualnie jako podstawka pod kawe
koloboro Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 albo przycisk do papieru [emoji16]Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
kubastomus Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2017 Robi jako dekoracja półki, w środku ogólnie coś wyraźnie się rozpływa, choć fizycznie nigdy nie dostał wilgoci i kontaktu z wodą, w przeciwieństwie do innej historii, która już też ogarnięta. Ale to historia tiptronica, a nie silnika i późniejsza od defektu ECU ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się