mistrzugt Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Witam Prosze o sprawdzenie logu ( w zalaczeniu) Na wolnych obrotach czasem zatrzesie delikatnie uda. Kiedys mechanik mi mowil, ze jedna pompka kuleje. Dzieki Pozdrawiam LOG-01-013-xxx-xxx1.CSV
Tracer39 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) Zrób jeszcze raz logi grup 01, 13, 18, 23 i wrzuć je na http://www.vaglogi.pl/ ,niestety ale z pliku który wrzuciłeś nic nie da się odczytać. Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jakie auto i silnik chodzi. Edytowane 19 Grudnia 2017 przez Tracer39
mistrzugt Opublikowano 19 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2017 Uzupelnione Statyczny: Grupa 001: http://www.vaglogi.pl/log-001_eg6AWK.html Grupa 002: http://www.vaglogi.pl/log-002_42L9iL.html Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_69cgw8.html Grupa 004: http://www.vaglogi.pl/log-004_TWlB7N8.html Grupa 005: http://www.vaglogi.pl/log-005_hX20Br1.html Grupa 008: http://www.vaglogi.pl/log-008_6hN8MB.html Grupa 010: http://www.vaglogi.pl/log-010_W4fBHuJ.html Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_ochS1J.html Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_lPkmMB.html Grupa 023: http://www.vaglogi.pl/log-023_WyJJR8N.html
kamil-vag Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 4 cylinder bez szału... Jak nie były nigdy wymieniane o-ringi na PD to można by się o ich wymianę pokusić. EGR widać, że działa. Do reszty oceny potrzeba by dynamicznego 003+011
mistrzugt Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2017 Oringi wymieniane w zeszlym roku. Dynamiczny: Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_f0VY9K.html Grupa 008: http://www.vaglogi.pl/log-008_wJKQ587.html Grupa 010: http://www.vaglogi.pl/log-010_pF4gq.html Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_pLOy7.html Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_JdebF.html
kamil-vag Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Turbo trochę późno wstaje, ale ten typ chyba tak ma... zadany MAF osiąga dopiero po 4,7 sek. Od niczego można przejrzeć czy nie ma gdzieś nieszczelności w podciśnieniu - wężyki, króciec Vaccum.
mistrzugt Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 turbo regenerowane niestety tak wstaje, jak mialem na chwile ori, to bylo super.....
kamil-vag Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 To można by skrócić ramię gruszki nieco, powinno pomóc...
mistrzugt Opublikowano 26 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2017 ok, sprobuje Jakies inne jeszcze uwagi, zastrzezenia??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się