ofikruszon Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Witam otóż moja audiczka 2.0 tdi bpw przeszła zabieg a mianowicie zmiana uszczelki pod glowica ponieważ wywaalo mi płyn bo robiło się ciśnienie. do tego wszystkie inne jakiekolwiek uszczelki. rozrząd no i amorki ale amory nie mają nic do rzeczy. Dzisiaj odebrałem jadę sobie auto nagrzalo się do 90 st trochę się bujnalem po nagrzaniu po czasie patrzę temp z 90 spadła grubo poniżej ciut nad 50. Co może być nie tak ? proszę o odpowiedzi bo mam już dość jeszcze z czymś takim się nie spotkałem temp u mnie -3
Makale Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Magiczne kule się skończyły. Diagnostyka VAG prawdę Ci powie. Prawdopodobnie termostat albo zapowietrzony układ chłodzący. Nie przegrzej silnika bo tym razem nie uszczelkę będziesz wymieniał tylko głowicę, albo cały słupek. Edytowane 20 Grudnia 2017 przez Makale
bobikos Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Termostat lub czujnik temperatury. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
GOLI Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Głowica przeszła test szczelności czy tylko splanowali i po robocie? Chłodnica EGR szczelna?
dieselchip_ Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 układ chłodzenia został odpowietrzony ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się