Edge31 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Opublikowano 25 Grudnia 2017 (edytowane) Witam Panowie,zauważyłem ostatnio dosc spory wyciek oleju w moim Ajm'ie. Dołączam filmiki co i jak,za co się zabrać?Dlaczego w układzie dolotowym jest dość sporo oleju?Węże w oleju,skapuje już na plecionki,kolektor wydechowy wszystko w oleju. Edytowane 25 Grudnia 2017 przez Edge31
musiek Opublikowano 25 Grudnia 2017 Opublikowano 25 Grudnia 2017 EGR sie poci standardowo. Umyj cały silnik i obserwuj gdzie zacznie się pojawiać olej. Często lubi puszczać uszczelka pod klawiaturą. Auto nie kopci , nie bierze oleju?
Edge31 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2017 (edytowane) No właśnie nic nie kopci,przynajmniej ja w lusterku nie widzę,jedynie w nocy jak auto przyświeca z tylu to taka delikatna mgiełka jak kurz z ulicy.Co do brania oleju nic takiego nie zaobserwowalem.A powiedz mi co to za dźwięk z turbawki? Z egr'a leci z tych otworów pod grzybkiem,tylko wymiana ? Ew. czyszczenie bo może się nie dotykać i tam wali ? Skąd tam może walić w ten dolot olejem ? Odkrecilem wężyk od odmy i tam też trochę oleju jest Edytowane 26 Grudnia 2017 przez Edge31
musiek Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Egr wyczyść i zaslep blaszka. Kolektor przy okazji też możesz wyczyścić. W odmie zawsze bd troche oleju. Możesz zastosować oil catch tank albo odpiac odme i wsadzić rurkę do jakiejś butelki bd widział ile oleju się w niej zbierze. Co do turbo chodzi trochę głośno. Było regenerowane czy coś bo widzę ze muszla jest dość czysta. Zdejmij dolot od turba i sprawdź luz na wirniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się