marwin Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Czy po wymianie płynu trzeba odpowietrzyć układ i jak się to robi?
ALBINEK Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 W audi własciwie sam się odpowietrza ,ale jeśli chcesz go odpowietrzyć to zdejmuj górny gumowy przewód z nagrzewnicy .Jak będziesz go zsuwał to w pewnej jego części jest otwór nie ściągaj go do końca tylko do momentu jak z tego otworu zacznie uchodzić powietrze a póżniej już tylko płyn chłodniczy.Jak będzie leciał już tylko płyn wsuń go z powrotem.Silnik powinien mięć odpowiednią temperature.Wejdż do auta i sprawdż czy masz ogrzewanie jeśli tak to powinno być wszystko ok. Podczas odpowietrzania ktoś mógłby go trzymać na gazie ,będzie szybciej się odpowietrzał.
marwin Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Opublikowano 2 Lutego 2009 dzięki pytam ponieważ pewnego czasu zaświeciła kontrolka faktycznie było mało płynu, zbiornik suchy uzupełniłem płyn i niby wszystko gra jest ogrzewanie silnik prawidłowo łapie temperaturę ale po uruchomieniu silnika po ok pół minuty kontrolka zapala się od nowa podpiąłem vag-a zero błędów co to może być?
ALBINEK Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Kontrolka się zapala czy mruga ,nie mam pewności ale jak maiałem starszy model to po odaleniu jakiś czas mrugała i tak miało być.
Bartass Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 jeśli dalej będzie Ci ubywało płynu to musisz sprawdzić szczelność układu. u mnie dolewałem co jakieś 2 dni płynu co się potem okazało była pęknięta uszczelka pod głowicą jak problem będzie się powtarzał posprawdzaj wszystko koniecznie ! Pozdro !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się