Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z doładowaniem


danieloo07

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio miałem problem z doładowaniem wyskoczył mi kod P0234. Gdzieś sie dowiedziałem ze prawdopodobnie mam zawieszona geometrie. Wczoraj jak trochę chciałem "przepalić" auto nagle zeszło do 2tyś. obrotów i zmuliło go zaczął trzepać nie miał siły jechać na żadnym biegu dopiero jak przez chwile sie go piłowało na 1 to ustąpiło ale zaraz znowu sie tak działo. Dziś rano chciałem odpalić auto . odpaliłem nie wiem czy pochodził 2s. nagle zaczał trzepac i zgas do tego zadymił z tłumika i tyle. i tak teraz za każdym odpaleniem auta. I moje pytanie teraz. Czy jest to mozliwe ze przez zawieszona geometrie czy zepsute turbo auto nie odpali ??? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, danieloo07 napisał:

Witam. Ostatnio miałem problem z doładowaniem wyskoczył mi kod P0234. Gdzieś sie dowiedziałem ze prawdopodobnie mam zawieszona geometrie. Wczoraj jak trochę chciałem "przepalić" auto nagle zeszło do 2tyś. obrotów i zmuliło go zaczął trzepać nie miał siły jechać na żadnym biegu dopiero jak przez chwile sie go piłowało na 1 to ustąpiło ale zaraz znowu sie tak działo. Dziś rano chciałem odpalić auto . odpaliłem nie wiem czy pochodził 2s. nagle zaczał trzepac i zgas do tego zadymił z tłumika i tyle. i tak teraz za każdym odpaleniem auta. I moje pytanie teraz. Czy jest to mozliwe ze przez zawieszona geometrie czy zepsute turbo auto nie odpali ??? :(

Bezpośrednio nie. Pośrednio mogła się turbina rozpaść i narobić bałaganu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, misiek95 napisał:

Bezpośrednio nie. Pośrednio mogła się turbina rozpaść i narobić bałaganu

czyli nie wiadomo w czym moze byc problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzany miałeś motor ? Takie pałowanie robi się na rozgrzanym motorze dopiero... Inaczej można zatrzeć turbo, panewki wału itd... najlepiej ściągnij rurę z przodu turbo i zobacz czy wirnik cały... I spróbuj go obrócić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor mialem rozgrzany. Teraz nie mam dojscia do tej turbiny nie mam gdzie tego rozebrac. A czy jest taka mozliwosc ze mogl przeskoczyc rozrzad i tak sie dzieje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie. Problem leży chyba gdzieś w turbinie.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest to mozliwe ze przez przyplywke  on teraz na chwile odpali i gasnie? I jeszcze  czy moze byc ona winna temu ze przeladowywalo mi turbo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Jedyne co z takich rzeczy to zacięta przepustnica w pozycji zamkniętej... błędów żadnych nie pokazuje ? 

Zrób z tego odpalenia logi statyczne grup 004 - zobaczysz ustawienie rorządu...

Razem: 13+18+23 - zobaczysz korekcje...

003 - sprawdzisz co pokazuje MAF

Najpierw włącz VAGa ustaw sobie te grupy, daj log i dopiero odpal auto... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...