blaster99 Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Opublikowano 12 Lutego 2009 dzis zabrałem sie do wymiany uszczelki ( raczej uszczelek 4 szt.) kolektora wydechowego. popsikałem porządnie wd40 śruby i czesc z nich nawet ruszylem ( poszly bez wiekszych oporów). do reszty srob jest bardzo slaby dostep, wygląda no to, że trzeba będzie wyciągać turbo (dodam, że nie mam kanału ani podnośnika - zabieg wykonuje w garażu). tutaj pytanie - czy jest to konieczne ? może ktoś pokusiłby się o opis demontażu tego kolektora ? poza tym zauważyłem, że jedna uszczelka ( ta najbliżej chłodnicy) jest wilgotna z oleju. Czy waszym zdaniem jest to oznaka jej nieszczelności ? czy tam w ogóle powinien być olej? Kiedyś nie zakręciłem korka wlewu oleju i zrobiłem tak ok 250 - 300 km, troche mi pobrudziło silnik i może to jeszcze pozostałości .. kto wie..[br]Dopisany: 11 Luty 2009, 21:32_________________________________________________Widze ze nikt nie chche sie wypowiedziec... jestem w trakcie demontarzu, rozebralem juz kolektor dolotowy czy jak on tam sie zowie. mam teraz problem z odkreceniem kolektora wydechowego, moze ktos wie jak to sie powinno prawidlowo robic ?? tam jest turbo i nie bardzo wiem jak to rozkrecac ;([br]Dopisany: 12 Luty 2009, 14:59_________________________________________________ tak to teraz wygląda, teraz tylko nie wiem jak wyciagnac turbo ktore mi przeszkadza ...
wojtekce Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 porozkręcaj pozostałe śruby od turbiny i kolektora i możesz wyjmować
blaster99 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Opublikowano 15 Lutego 2009 Turbo trzeba odkrecic aby dostac sie tam gdzie chciałem ... Nie miałem pod reka nowej uszczelki pod kolektor ssacy i załóżyłem starą. Teraz jak przyspieszam słyszę syk powietrza i auto jest troche słabsze.. ciekawe czy to wina uszczelki (wygladala ok) czy cos spartolile, ??
wojtekce Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 dziwne raczej z uszczelki syczeć nie będzie
mA4ciek Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Żeby tylko się nie okazało że plecionka już wysrana
moskal Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Żeby tylko się nie okazało że plecionka już wysrana Ja właśnie stawiałem od początku taka diagnoze.
mA4ciek Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Ja też, to normalne że się roszczelnia a gołym okiem nie widać nic.
moskal Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Ja też, to normalne że się roszczelnia a gołym okiem nie widać nic. tu byli mądrzejsi , kazali chłopakowi pół auta wykrecić zamiast wejść pod auto przytkać tłumik i po 2 sekundach wiesz czy to siatka, czy coś innego. a teraz okaże sie ze to pewnie siatka
mA4ciek Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Czekam z niecierpliwością na werdykt co było uszkodzone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się