m_kott Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) Tak jak w tytule. Moja uszczelka pod głowicą powiedziała dobranoc w łączeniu kanału wodnego z komorą spalania stąd moje pytanie. Co przy zdjęciu głowicy warto zrobić oprócz wymiany samej uszczelki? Głowicą idzie do planowania oczywiście. Olej, filtr, płyn nowy - wiadoma sprawa. Co do tego? I jakie mogą być koszty oryginalnych części? Edytowane 6 Stycznia 2018 przez m_kott 1
erchi Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Uszczelka głowicy, pokrywy zaworów, napinacza, kolektora dolotowego i wydechowego. Króciec wodny z tyłu silnika na oryginalny, zaślepka bloku (przy termostacie). Zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej, reszta odmy do czyszczenia i sprawdzenia, do wymiany co się przy okazji rozsypie. ( Bagnet oleju i prowadnica. Do sprawdzenia stan napinacza łańcuszka rozrządu, łańcuszek, ślizgi. Rozrząd zależnie od przebiegu, wraz z nim pompa wody. Ceny mam gdzieś zapisane. Króciec, zaślepka bloku, zaworek odpowietrzania - ASO (do wyhaczenia na allegro). Uszczelki Elring, rozrząd, pompa wody - najtaniej w Motostacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się