Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.0 ALT


Miskovsky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie tak dawno zakupiłem A4 B6 2.0 ALT 2002r Sedan, czytając opinie na necie dużo ludzi pisało że te silniki lubią olej no ale to pomińmy. Autko kupione od handlarza który przytargał je z niemiec z przebiegiem 222tyś w co ciężko uwierzyć no ale niech i tak będzie :decayed: 

Aktualnie wymieniłem olej i filter (Filtron + Castrol 10W40), niebawem wybieram się na wymianę rozrządu i tak zastanawiałem się czy nie wymienić odrazu filtra paliwa, powietrza i kabinowego.

Z jakiej firmy polecacie wrzucić instalacje LPG do tego samochodziku ? :D

Chciałbym was też spytać na co przeważnie uważać w  tych silnikach i jakie są ich najczęstsze usterki :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie tak dawno zakupiłem A4 B6 2.0 ALT 2002r Sedan, czytając opinie na necie dużo ludzi pisało że te silniki lubią olej no ale to pomińmy. Autko kupione od handlarza który przytargał je z niemiec z przebiegiem 222tyś w co ciężko uwierzyć no ale niech i tak będzie :decayed: 
Aktualnie wymieniłem olej i filter (Filtron + Castrol 10W40), niebawem wybieram się na wymianę rozrządu i tak zastanawiałem się czy nie wymienić odrazu filtra paliwa, powietrza i kabinowego.
Z jakiej firmy polecacie wrzucić instalacje LPG do tego samochodziku ? [emoji3]
Chciałbym was też spytać na co przeważnie uważać w  tych silnikach i jakie są ich najczęstsze usterki [emoji4]
 
Pozdrawiam
Witam a wiec tak zacznijmy najpierw od oleju, oczywiscie lubial olej zalezy jeszcze kto jaki olej uzywal i jak jezdzil,mialem ten silnik w b6 6 lat nidy nie mialem problemu z wielkimi usterkami olej jaki uzywalem btl to valvoline 5w40 max life lub syn power mozesz zalac motul liqui molly tez ale nie 10w40 i nie castrol bo jest to szajs,z tego ze sa tam chydro zawory lepiej lac 5w jest tam nieszczesny wariator który lubi troche nawalac i napinacz walkow rozrządu,filtry knecht, mann zanim wymieniles olej trzeba bylo odrazu zmienic filtr pow tak jak idzie to w parze,rozrzad INA ja tez robilem na czesciach ruvila tez jest ok, ogolnie silnik jest jak dla.mnie spoko gdyby nie pobor oleju mi bral ale i tak zalewalem go 5w40 silnik byl zawsze czysty, po castrolu sam szlam pod pokrywa zaworow valvoline doprowadzil go do czystosci z mojego doswiadczenia przez 6 lat nie zalozyl bym gazu do tego silnika na forum sa ludzie co maja gaz i zawsze jakies nie domagania byly wiecznie cos ja nie mialem gazu i nie miałem problemow rozrzad olej filry klocki podstawa i ten samochod chodził naprawde ok pl holandia caly czasz auto sprzedalem z licznikiem 310tys jak na bezyne troche juz bylo auto lata po dzisiejszy dzien i jest w dobrej kondycji, jak ty zrobisz twoja sprawa, napewno ktos zaprzeczy mojemu opisowi ale kazdy chwali swoje :)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2018 o 11:21, radekjez napisał:

Witam a wiec tak zacznijmy najpierw od oleju, oczywiscie lubial olej zalezy jeszcze kto jaki olej uzywal i jak jezdzil,mialem ten silnik w b6 6 lat nidy nie mialem problemu z wielkimi usterkami olej jaki uzywalem btl to valvoline 5w40 max life lub syn power mozesz zalac motul liqui molly tez ale nie 10w40 i nie castrol bo jest to szajs,z tego ze sa tam chydro zawory lepiej lac 5w jest tam nieszczesny wariator który lubi troche nawalac i napinacz walkow rozrządu,filtry knecht, mann zanim wymieniles olej trzeba bylo odrazu zmienic filtr pow tak jak idzie to w parze,rozrzad INA ja tez robilem na czesciach ruvila tez jest ok, ogolnie silnik jest jak dla.mnie spoko gdyby nie pobor oleju mi bral ale i tak zalewalem go 5w40 silnik byl zawsze czysty, po castrolu sam szlam pod pokrywa zaworow valvoline doprowadzil go do czystosci z mojego doswiadczenia przez 6 lat nie zalozyl bym gazu do tego silnika na forum sa ludzie co maja gaz i zawsze jakies nie domagania byly wiecznie cos ja nie mialem gazu i nie miałem problemow rozrzad olej filry klocki podstawa i ten samochod chodził naprawde ok pl holandia caly czasz auto sprzedalem z licznikiem 310tys jak na bezyne troche juz bylo auto lata po dzisiejszy dzien i jest w dobrej kondycji, jak ty zrobisz twoja sprawa, napewno ktos zaprzeczy mojemu opisowi ale kazdy chwali swoje :)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Dziękuję kolego za odpowiedz :) Jutro ruszam do mechanika wymienić ten rozrząd wraz z resztą filtrów :)

 

Może ktoś kto posiada/posiadał ten silnik 2.0 ALT w gazie mógłby się wypowiedzieć jaką instalacje LPG zakładał i jak się autko sprawowało ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...