Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana sprzegla i kola dwumasowego o czym jeszcze pamietac? Tdi 130Km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej,

Przymierzam sie do wymiany kompletnego sprzegla i kola dwumasowego luk w a4 b6 1.9tdi 131km , chcialbym was zapytac co przy okazji wymeinic zeby pozniej dwa razy nie robierac , slyszalem ze sa tam jakies uszczelniacze walu ale nie wiem czy to jest jeden uszczelniacz od strony silnika , czy dwa uszczelniacze od strony silnika i skrzyni biegow i czy sa to same gumy czy guma z korpusem i czy jskies uszczelki tez wymeiniac miedzy skrzynia a silnikime , cos takiego znalazlem :

https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/1397762-pierscien-uszczelniajacy-walu-wal-korbowy-corteco-20020383b/

 

https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/3123017-pierscien-uszczelniajacy-walu-wal-korbowy-corteco-19030094b/

 

 

Edytowane przez kami050
Opublikowano

Bierz ten z pierwszego linku corteco to dobra firma. Poza tym z kompletem sprzęgła dostaniesz uszczelniacz na wałek skrzyni biegów. Jedynie o czym jeszcze warto pamiętać to przesmarowac łożysko igiełkowe na wale 

Opublikowano

a najlepiej wymienić te łożysko i będzie spokój ducha ;)

Opublikowano
3 godziny temu, elektryk88 napisał:

a najlepiej wymienić te łożysko i będzie spokój ducha ;)

dokładnie, bo koszt niewielki, a ten uszczelniacz wału to jak nie ma oznak pocenia czy wycieków ja bym zostawił w spokoju bo przejedzie jeszcze sporo kilometrów

Opublikowano

To polecacie mu wymianę łożyska które tak na prawdę się nie psuje a odradzacie wymianę uszczelniacza który jest gumowy i jest termicznie obciążony? Już nie mówię o tym że pewnie ma parę lat a wiadomo jak jest z guma po kilku latach. Wymieniaj uszczelniacz bez względu czy jest sucho czy nie a łożysko wystarczy przesmarowac jeżeli jest dobre ale wymienić też mozesz. 

Opublikowano
22 godziny temu, elektryk88 napisał:

a najlepiej wymienić te łożysko i będzie spokój ducha ;)

niestety nie odtwarza mi tego zdjecia:(, jaki jest numer tego lozyska?

Opublikowano
1 godzinę temu, Lu-Gi napisał:

To polecacie mu wymianę łożyska które tak na prawdę się nie psuje a odradzacie wymianę uszczelniacza który jest gumowy i jest termicznie obciążony? Już nie mówię o tym że pewnie ma parę lat a wiadomo jak jest z guma po kilku latach. Wymieniaj uszczelniacz bez względu czy jest sucho czy nie a łożysko wystarczy przesmarowac jeżeli jest dobre ale wymienić też mozesz. 

auto jest z konca 2001r i ma przebieg prawie 160tys km, bylbym wdzieczny jesli udalo by sie numer tego lozyska pozyskac:)

Opublikowano (edytowane)

026 105 3131 lub 056 105 313 C

Edytowane przez Lu-Gi
Opublikowano

Nie wiem może od lat produkcji wcześniej był inny poniżej inny a łożysko jest cały czas to samo 

Opublikowano

Czyli defakto oba nunery powinny spasowac

Opublikowano
To polecacie mu wymianę łożyska które tak na prawdę się nie psuje a odradzacie wymianę uszczelniacza który jest gumowy i jest termicznie obciążony? Już nie mówię o tym że pewnie ma parę lat a wiadomo jak jest z guma po kilku latach. Wymieniaj uszczelniacz bez względu czy jest sucho czy nie a łożysko wystarczy przesmarowac jeżeli jest dobre ale wymienić też mozesz. 
Właśnie tak, wiele razy u siebie pomijałem wymiane uszczelniacza i do tej pory nic się nie działo a łożysko dostaje zawsze po d*pie gdy zdejmujesz i wkładasz skrzynie wiec ta część jest tania i dla mnie ważniejsza niż ta na której jest susza i nie widac ani śladu wycieku
Sam miałem przyjemność u siebie targać dwa razy skrzynie z auta ponownie pomijajac ten uszczelniacz bo tego łożyska nie wymieniłem i po wymianie sprzęgła zaczęło coś hałasować i na forum są też takie przypadki

Wiadomo podpowiadać można a klient zadecyduje sam [emoji4]




Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 13.01.2018 o 12:13, kami050 napisał:

Hej,

Przymierzam sie do wymiany kompletnego sprzegla i kola dwumasowego luk w a4 b6 1.9tdi 131km , chcialbym was zapytac co przy okazji wymeinic zeby pozniej dwa razy nie robierac , slyszalem ze sa tam jakies uszczelniacze walu ale nie wiem czy to jest jeden uszczelniacz od strony silnika , czy dwa uszczelniacze od strony silnika i skrzyni biegow i czy sa to same gumy czy guma z korpusem i czy jskies uszczelki tez wymeiniac miedzy skrzynia a silnikime , cos takiego znalazlem :

https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/1397762-pierscien-uszczelniajacy-walu-wal-korbowy-corteco-20020383b/

 

https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/3123017-pierscien-uszczelniajacy-walu-wal-korbowy-corteco-19030094b/

 

 

Mam zestaw do sprzedania

https://www.olx.pl/oferta/nowy-zestaw-sprzegla-dwumas-luk-do-audi-skoda-vw-CID5-IDrDD5W.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...