kami050 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) Hej, Przymierzam sie do wymiany kompletnego sprzegla i kola dwumasowego luk w a4 b6 1.9tdi 131km , chcialbym was zapytac co przy okazji wymeinic zeby pozniej dwa razy nie robierac , slyszalem ze sa tam jakies uszczelniacze walu ale nie wiem czy to jest jeden uszczelniacz od strony silnika , czy dwa uszczelniacze od strony silnika i skrzyni biegow i czy sa to same gumy czy guma z korpusem i czy jskies uszczelki tez wymeiniac miedzy skrzynia a silnikime , cos takiego znalazlem : https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/1397762-pierscien-uszczelniajacy-walu-wal-korbowy-corteco-20020383b/ https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/3123017-pierscien-uszczelniajacy-walu-wal-korbowy-corteco-19030094b/ Edytowane 13 Stycznia 2018 przez kami050
Lu-Gi Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Bierz ten z pierwszego linku corteco to dobra firma. Poza tym z kompletem sprzęgła dostaniesz uszczelniacz na wałek skrzyni biegów. Jedynie o czym jeszcze warto pamiętać to przesmarowac łożysko igiełkowe na wale
elektryk88 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 a najlepiej wymienić te łożysko i będzie spokój ducha
MemberA4 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 3 godziny temu, elektryk88 napisał: a najlepiej wymienić te łożysko i będzie spokój ducha dokładnie, bo koszt niewielki, a ten uszczelniacz wału to jak nie ma oznak pocenia czy wycieków ja bym zostawił w spokoju bo przejedzie jeszcze sporo kilometrów
Lu-Gi Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 To polecacie mu wymianę łożyska które tak na prawdę się nie psuje a odradzacie wymianę uszczelniacza który jest gumowy i jest termicznie obciążony? Już nie mówię o tym że pewnie ma parę lat a wiadomo jak jest z guma po kilku latach. Wymieniaj uszczelniacz bez względu czy jest sucho czy nie a łożysko wystarczy przesmarowac jeżeli jest dobre ale wymienić też mozesz.
kami050 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 22 godziny temu, elektryk88 napisał: a najlepiej wymienić te łożysko i będzie spokój ducha niestety nie odtwarza mi tego zdjecia:(, jaki jest numer tego lozyska?
kami050 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 1 godzinę temu, Lu-Gi napisał: To polecacie mu wymianę łożyska które tak na prawdę się nie psuje a odradzacie wymianę uszczelniacza który jest gumowy i jest termicznie obciążony? Już nie mówię o tym że pewnie ma parę lat a wiadomo jak jest z guma po kilku latach. Wymieniaj uszczelniacz bez względu czy jest sucho czy nie a łożysko wystarczy przesmarowac jeżeli jest dobre ale wymienić też mozesz. auto jest z konca 2001r i ma przebieg prawie 160tys km, bylbym wdzieczny jesli udalo by sie numer tego lozyska pozyskac:)
Lu-Gi Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) 026 105 3131 lub 056 105 313 C Edytowane 14 Stycznia 2018 przez Lu-Gi
Lu-Gi Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6855689772
kami050 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 9 minut temu, Lu-Gi napisał: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6855689772 Od czego zalezy ten numerek?
Lu-Gi Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Nie wiem może od lat produkcji wcześniej był inny poniżej inny a łożysko jest cały czas to samo
kami050 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 Czyli defakto oba nunery powinny spasowac
MemberA4 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 To polecacie mu wymianę łożyska które tak na prawdę się nie psuje a odradzacie wymianę uszczelniacza który jest gumowy i jest termicznie obciążony? Już nie mówię o tym że pewnie ma parę lat a wiadomo jak jest z guma po kilku latach. Wymieniaj uszczelniacz bez względu czy jest sucho czy nie a łożysko wystarczy przesmarowac jeżeli jest dobre ale wymienić też mozesz. Właśnie tak, wiele razy u siebie pomijałem wymiane uszczelniacza i do tej pory nic się nie działo a łożysko dostaje zawsze po d*pie gdy zdejmujesz i wkładasz skrzynie wiec ta część jest tania i dla mnie ważniejsza niż ta na której jest susza i nie widac ani śladu wycieku Sam miałem przyjemność u siebie targać dwa razy skrzynie z auta ponownie pomijajac ten uszczelniacz bo tego łożyska nie wymieniłem i po wymianie sprzęgła zaczęło coś hałasować i na forum są też takie przypadkiWiadomo podpowiadać można a klient zadecyduje sam [emoji4]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
wojtkos000 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 W dniu 13.01.2018 o 12:13, kami050 napisał: Hej, Przymierzam sie do wymiany kompletnego sprzegla i kola dwumasowego luk w a4 b6 1.9tdi 131km , chcialbym was zapytac co przy okazji wymeinic zeby pozniej dwa razy nie robierac , slyszalem ze sa tam jakies uszczelniacze walu ale nie wiem czy to jest jeden uszczelniacz od strony silnika , czy dwa uszczelniacze od strony silnika i skrzyni biegow i czy sa to same gumy czy guma z korpusem i czy jskies uszczelki tez wymeiniac miedzy skrzynia a silnikime , cos takiego znalazlem : https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/1397762-pierscien-uszczelniajacy-walu-wal-korbowy-corteco-20020383b/ https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/3123017-pierscien-uszczelniajacy-walu-wal-korbowy-corteco-19030094b/ Mam zestaw do sprzedania https://www.olx.pl/oferta/nowy-zestaw-sprzegla-dwumas-luk-do-audi-skoda-vw-CID5-IDrDD5W.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się