Osiollekk Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Panowie, bo nie moge znaleźć konkretnej odpowiedzi, kiedy poprawili te silniki? Tzn kiedy zażegnali problem z niedopracowanymi pierścieniami, i co za tym idzie, brania dużych ilości oleju? gdzies ktoś pytał, że od 2012r, gdzieś ktoś mówi, że dopiero te nowsze siliniko 224KM, a gdzieś, że końcówka roku 2011, ale to zależy od daty produkcji silnikia a nie samochodu. i czy da sie to jakoś szybko sprawdzić, przed zakupem auta.
KILER Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Tez wlasnie slyszalem, ze od 2012 juz bylo ok z braniem.
soczi Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 17 godzin temu, KILER napisał: Tez wlasnie slyszalem, ze od 2012 juz bylo ok z braniem. Nawet jeśli jest jakaś data graniczna, to chodzi o datę produkcji silnika, a nie samochodu.
Osiollekk Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2018 No ale czy w ogole zrobili cos takiego?
KINIAM Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Mechanikiem nie jestem ale wady olejowej o ile pamiętam nie mają silniki EA888 3 generacji a tam powinny być fazy rozrządu na obu wałkach co można rozpoznać po obudowie, jest też inny układ wtryskowy, silniki od roku 2011.
narkil Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/681660-B8-B8-5-Buyer-s-Guide-and-quot-Looking-to-buy-quot-Question-Thread tutaj jest wszystko rozpisane rocznikami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się