R3Y Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Dzieje się tak gdy temperatura otoczenia spada do ok. 5 stopni i mniej... Po rozgrzaniu silnik pracuje prawidłowo. Auto ma przejechane wg. licznika 250k km, aktualnie zalany motulem x-clean 8100 5W40. Ciśnienie oleju mierzone na ciepłym wzorowe. Planuje czyszczenie smoka Macie jakieś pomysły co jest przyczyną ?
przem8 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Może kombi zawór hałasuje. Odłącz pompę SAI i sprawdź czy też będzie hałasować w podobnych warunkach
Rafciu_js Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Jak dla mnie to to brzmi jakby łańcuch od napinacza uderzał o pokrywe zaworów.
siwak Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 To jest napinacz co do ciśnienia to jakie jest ?? Dalej to raczej polecam sprawdzić stan smoka ja u siebie w 3 autach miałem w 60% zapite sitko małymi drobinkami nagaru którego płukanki nie rozpuszczą
matimonn Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Mam to samo w aucie klienta i obstawiam problem z napinaniem łańcucha pompy oleju. Od spodu centralnie ten dźwięk dochodzi spod miski.
R3Y Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Opublikowano 6 Lutego 2018 W dniu 31.01.2018 o 09:12, siwak napisał: To jest napinacz co do ciśnienia to jakie jest ?? Dalej to raczej polecam sprawdzić stan smoka ja u siebie w 3 autach miałem w 60% zapite sitko małymi drobinkami nagaru którego płukanki nie rozpuszczą Ciśnienie na jałowych nie całe 2 bary. Powinno mieć chyba 1.85 jak dobrze pamiętam A miało ciut więcej. I podczas zwiększania obrotów rośnie aż zawór odetnie.
matimonn Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 Witam. Po wymianie pompy oleju problem zniknął. Pzdr.
siwak Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 8 godzin temu, matimonn napisał: Witam. Po wymianie pompy oleju problem zniknął. Pzdr. A w jakim stanie był smok
elmo814 Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 łancuch jarmoli zaraz bedzie dziura w pokrywie zaworów, pozatym ktos spartaczył montaz lpg
matimonn Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 13 godzin temu, siwak napisał: A w jakim stanie był smok Oczywiści zabity na amen, zapewne on spowodował zużycie pompy oleju(terkotanie i luz na zebatkach)
kizek136 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Czy przez otwór od czujnika poziomu oleju dało by zobaczyć w jakim stanie jest smok? Mam kamerkę endoskopową
matimonn Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 W dniu 26.02.2018 o 21:34, kizek136 napisał: Czy przez otwór od czujnika poziomu oleju dało by zobaczyć w jakim stanie jest smok? Mam kamerkę endoskopową Raczej tak
R3Y Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Dałoby radę, w ten sposób własnie mechanik sprawdził mi stan smoka. Jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się