R3Y Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Dzieje się tak gdy temperatura otoczenia spada do ok. 5 stopni i mniej... Po rozgrzaniu silnik pracuje prawidłowo. Auto ma przejechane wg. licznika 250k km, aktualnie zalany motulem x-clean 8100 5W40. Ciśnienie oleju mierzone na ciepłym wzorowe. Planuje czyszczenie smoka Macie jakieś pomysły co jest przyczyną ?
przem8 Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Może kombi zawór hałasuje. Odłącz pompę SAI i sprawdź czy też będzie hałasować w podobnych warunkach
Rafciu_js Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Jak dla mnie to to brzmi jakby łańcuch od napinacza uderzał o pokrywe zaworów.
siwak Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 To jest napinacz co do ciśnienia to jakie jest ?? Dalej to raczej polecam sprawdzić stan smoka ja u siebie w 3 autach miałem w 60% zapite sitko małymi drobinkami nagaru którego płukanki nie rozpuszczą
matimonn Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Mam to samo w aucie klienta i obstawiam problem z napinaniem łańcucha pompy oleju. Od spodu centralnie ten dźwięk dochodzi spod miski.
R3Y Posted February 6, 2018 Author Posted February 6, 2018 W dniu 31.01.2018 o 09:12, siwak napisał: To jest napinacz co do ciśnienia to jakie jest ?? Dalej to raczej polecam sprawdzić stan smoka ja u siebie w 3 autach miałem w 60% zapite sitko małymi drobinkami nagaru którego płukanki nie rozpuszczą Ciśnienie na jałowych nie całe 2 bary. Powinno mieć chyba 1.85 jak dobrze pamiętam A miało ciut więcej. I podczas zwiększania obrotów rośnie aż zawór odetnie.
matimonn Posted February 23, 2018 Posted February 23, 2018 Witam. Po wymianie pompy oleju problem zniknął. Pzdr.
siwak Posted February 23, 2018 Posted February 23, 2018 8 godzin temu, matimonn napisał: Witam. Po wymianie pompy oleju problem zniknął. Pzdr. A w jakim stanie był smok
elmo814 Posted February 23, 2018 Posted February 23, 2018 łancuch jarmoli zaraz bedzie dziura w pokrywie zaworów, pozatym ktos spartaczył montaz lpg
matimonn Posted February 24, 2018 Posted February 24, 2018 13 godzin temu, siwak napisał: A w jakim stanie był smok Oczywiści zabity na amen, zapewne on spowodował zużycie pompy oleju(terkotanie i luz na zebatkach)
kizek136 Posted February 26, 2018 Posted February 26, 2018 Czy przez otwór od czujnika poziomu oleju dało by zobaczyć w jakim stanie jest smok? Mam kamerkę endoskopową
matimonn Posted February 27, 2018 Posted February 27, 2018 W dniu 26.02.2018 o 21:34, kizek136 napisał: Czy przez otwór od czujnika poziomu oleju dało by zobaczyć w jakim stanie jest smok? Mam kamerkę endoskopową Raczej tak
R3Y Posted January 13, 2019 Author Posted January 13, 2019 Dałoby radę, w ten sposób własnie mechanik sprawdził mi stan smoka. Jest ok
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now