gleba2 Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Witam mój problem jest następujący. kupiłem audi 1.8t w stanie bardzo dobrym bez zastrzeżeń. Po wymianie oleju i rorzadu paskowego z rolkami po trzech dniach podaczas jazdy pojawiły się dwa problemu w jednej sekundzie jeden to twardy hamulec przy naciesnieciu pedału sprzegła, a druga to nierówne obroty na biegu jałowym. Ale po naisnięcu gazu obroty sie uspakajają i autko chodzi rowno i nie trzęsie nim. Byłem na komputrze w serisie audi i wyskoczył bład wypadanie zapłonu na 4 cyl a cisnienie w cylindrach jest w pierwszym 10,5 w drugim 9.3 trzeci 8.5 czwarty 7,5. w serwisie audi sprawdzali głowice i powiedzieli że jest jak nowa razem z zaworami dodam jeszcze ze nie birze płynu chłodzącego. Serwis Audi twierdzi ze jest coś z podcisnieniem i trzeba z niwelować nieszczelnosci a mechanicy prywatni twierdza że trzeba sciągać głowice i dawac do planowania. Pomocy Pozdrawiam
przem8 Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Po wynikach kompresji nie można powiedzieć, że kupiłeś auto w dobrym stanie. Słaby hamulec kojarzy się z padniętym eżektorem ale nie wiem czy daje dokładnie takie objawy jak podałeś.
DamianT4 Posted February 2, 2018 Posted February 2, 2018 Zima to sezon na wode w Servie hamulcowym, sciag czarny wąż idący od pompy Vacum poprzez sciane grodziową i jakimś drutem lub czyms innym skontroluj czy nie mam w Servie wody. Na 4 cylindrze nie za bogato z cisnieniem. Zrób próbe olejową i Ci wyjdzie czy masz kiepską głowice czy moze juz zuzyte pierscienie tłokowe. Sprawdź cisnienie na sucho a potem strzykawka wlej 20ml oleju silnikowego. Jesli poprawa w cisnieniu to pierscionki a jesli nie to cos w głowicy najczesciej zawory. Wypadanie zapłonu może to być tez poprostu cewka zapłonowa
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now