mario750 Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Witam, Problemem jest nierówna praca na biegu jałowym. Czasami bardzo nierówna praca silnika po odpaleniu rano. Pomaga dodanie gazu, wtedy praca się szybko wyrównuje. Zdarzyło się że korekcja na 2 cyl. skoczyła na 50 wtedy silnik solidnie trzęsło. Muszę wymienić wtrysk na 2 cyl. ? Na 3 chyba nie ??? Czy ta odmienna od reszty wartość bip-a na drugim cyl. jest związana z problemem wtryskiwacza ? 17:07:07 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.92 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 2.64 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -1.20 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 -0.47 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 17:07:07 Group 018: Unit Injector Status 0.0 Injector Status Cylinder 1 0.0 Injector Status Cylinder 2 0.0 Injector Status Cylinder 3 0.0 Injector Status Cylinder 4 17:07:07 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation 33.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -1.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 55.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 40.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
kamil-vag Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Ja bym zaczął od zdjęcia pokrywy i sprawdzeniu czy siedzą takie same 4 PD. Jak tak, to wymiana tylko tego jednego z największą korekcją na plus... A na reszcie i tak bym wymienił uszczelniacze i ustawił na nowo
mario750 Posted January 28, 2018 Author Posted January 28, 2018 Na 100 % wszystkie 4 są takie same. Ten bip na -1 , inny niż w pozostałych wydaje się normalną sprawą w tym przypadku ?
Leopold27 Posted January 29, 2018 Posted January 29, 2018 Bipy są ok,zacznij od zmiany uszczelnień,widziałem przypadek silnika BPW i miał bipy w minusie 85-95 i silnik chodził prawidłowo,zamień drugi z trzecim przy wymianie uszczelnień.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now