Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kręci, nie odpala. (Brak błędów) [ROZWIAZANY]


Brrruno

Rekomendowane odpowiedzi

EDIT: Pęknięta puszka komputera na podszybiu. Styki zaśniedziałe. puszka wyczyszczona i uszczelniona. Problem ustąpił.

Witam.

Problem z moim samochodem jest następujący

Na początku był problem z odpalaniem, musiał chwilę pokręcić i odpalał jak deptałem gaz.

Później przestał odpalać całkowicie. Kręci ale nie ma zapłonu. Nie odpala również awaryjnie na instalacji gazowej. Jedynie na pych z biegu i po tym chodzi oczywiście idealnie.

Obstawiałem czujnik położenia wału, ale on z tego co mi wiadomo wyrzuciłby błąd w komputerze.

Czynności, które do tej pory zrobiłem:

  1. Wymiana filtrów
  2. Wymiana czujników par paliwa.
  3. Przeczyszczenie styków akumulatora i głównego bezpiecznika akumulatora.
  4. Sprawdzenie pompki paliwa.
  5. Podłączenie VAG (jedyny błąd to czujnik odsysania par paliwa, po wymianie ustąpił)
  6. Wymiana świec
  7. Czujnik polozenia walu
  8. Sprawdzenie puszki komputera i kanałów odprowadzenia wody z podszybia. (wszystko gra)

Czy ktoś borykał się z podobnym problemem ? Proszę o wszelką pomoc.

 

Edytowane przez Brrruno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę kolega ma podobny bardzo problem do mojego, tylko u mnie jest błąd 00668 który jest mi znany , ale wydaje się wszystko być dobrze podłączone

a kolego masz iskrę i działa Ci pompka paliwa? zaświeciło Ci się  np EPC na zegarach? nie odczułeś spadku mocy?

jeśli rozwiążesz problem napisz na priv a jeśli ja 1wszy  ogarnę dam Tobie 

Edytowane przez pejo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę kolega ma podobny bardzo problem do mojego, tylko u mnie jest błąd 00668 który jest mi znany , ale wydaje się wszystko być dobrze podłączone
a kolego masz iskrę i działa Ci pompka paliwa? zaświeciło Ci się  np EPC na zegarach? nie odczułeś spadku mocy?
jeśli rozwiążesz problem napisz na priv a jeśli ja 1wszy  ogarnę dam Tobie 
Płyn chłodniczy ubywa? Węże twardnieją?
U mnie zalewała cylindry płynem chlodniczym po czym nie mogłem odpalić. Nie mogła wypluć płynu, którym dławiła się na postoju. Po przyjeździe (ciepla) zaraz jechałem dalej - odpalała bez problemów. Jak ostygła, gadala na 1 może 2 cylindry i zjeżdżałem akumulator w nerwach. Dławiła się własnymi płynami - wyszło po zdjęciu głowicy. Gorący pod ciśnieniem płyn pchał się w cylindry podczas stygniecia.
Okazało się... Uszczelka pod głowicą.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, snake1000 napisał:

Płyn chłodniczy ubywa? Węże twardnieją?
U mnie zalewała cylindry płynem chlodniczym po czym nie mogłem odpalić. Nie mogła wypluć płynu, którym dławiła się na postoju. Po przyjeździe (ciepla) zaraz jechałem dalej - odpalała bez problemów. Jak ostygła, gadala na 1 może 2 cylindry i zjeżdżałem akumulator w nerwach. Dławiła się własnymi płynami - wyszło po zdjęciu głowicy. Gorący pod ciśnieniem płyn pchał się w cylindry podczas stygniecia.
Okazało się... Uszczelka pod głowicą.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
 

Nie no olej płynu u mnie wszystko ok, błąd tylko mi wywala 00668 który wiem co oznacza, dzisiaj zajrzę do ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

9 godzin temu, pejo napisał:

Nie no olej płynu u mnie wszystko ok, błąd tylko mi wywala 00668 który wiem co oznacza, dzisiaj zajrzę do ECU

00668 błąd zasilania

Kabel masowy pod aku - wyczysc szczotka druciana polaczenie do masy.
Kabel plusowy aku rozrusznik - sprawdz czy jest styk i to smo drucakiem potraktuj.
Sprawdz czy gruby kabel ktory idzie od rozrusznika do alternatora czy ma wlasciwe polaczenie

Sprawdz czy nie zalało ECU
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2018‎-‎02‎-‎05 o 20:34, error32856 napisał:

 

00668 błąd zasilania

Kabel masowy pod aku - wyczysc szczotka druciana polaczenie do masy.
Kabel plusowy aku rozrusznik - sprawdz czy jest styk i to smo drucakiem potraktuj.
Sprawdz czy gruby kabel ktory idzie od rozrusznika do alternatora czy ma wlasciwe polaczenie

Sprawdz czy nie zalało ECU
 

przekaźnik 219 wydaje się ok , ECU nie widać nic co mogłoby zaniepokoić,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd przekaźnika może być bo np. u mnie była taka sytuacja.

Pompka paliwa była odłączona, paliwo mi pompowało dopiero w czasie kręcenia rozrusznikiem co za tym idzie dłużej odpalał po długim postoju.

Oddałem auto do elektryka, podłączył mi pompkę paliwa po zapłonie - masę do przekaźnika wziął inną niż była przy przekaźniku i dlatego wywala błąd przekaźnika ale wszystko działa poprawnie, może to wam coś pomoże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, k232 napisał:

Błąd przekaźnika może być bo np. u mnie była taka sytuacja.

Pompka paliwa była odłączona, paliwo mi pompowało dopiero w czasie kręcenia rozrusznikiem co za tym idzie dłużej odpalał po długim postoju.

Oddałem auto do elektryka, podłączył mi pompkę paliwa po zapłonie - masę do przekaźnika wziął inną niż była przy przekaźniku i dlatego wywala błąd przekaźnika ale wszystko działa poprawnie, może to wam coś pomoże :)

u mnie pompa wgl nie działa i nie ma iskry, a w ECu wszystko jest ok wygląda wszystko jak nowe, tak jakby sterownik nie załączał elektryki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, k232 napisał:

A cewka?

dwie sa nowe i swiece, jutro zobaczę pozostało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...