kendi1419 Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 Witam, Tak jak w temacie doszło do wycieku płynu wspomagania i znalazłem nieszczelność na aluminiowej rurce, która służy jako chłodnica tego płynu. Nieszczelność próbowałem "zakleić" poxyliną, ale płyn niestety nie pozwala na to, mimo że ze zbiorniczka odessałem strzykawką resztki płynu, ale w chłodnicy on nadal jest i uniemożliwia mi naprawę. Chcę w szybki sposób pozbyć się wycieku, żebym mógł jeździć autem, bo do wymiany chłodniczki konieczne jest zdemontowanie zderzaka a nie chcę tego robić w tym momencie bo i tak czeka mnie jego naprawa po kolizji z sarną i czekam na termin wyznaczony przez mechanika... :/ Do głowy przyszły mi dwa pomysły: 1) odpiąć chłodniczkę i tymczasowo zamknąć obieg jakimś krótszym wężykiem lecz tu potrzebuję wiedzy czy auto długo może jeździć bez chłodzenia tego płynu mimo, że obecnie temperatura otoczenia jest na minusie 2) odpiąć chłodniczkę, kompresorem wypryskać resztki płynu które w niej zalegają i uniemożliwiają sklejenie, lecz tu znowu pojawia się problem czy da to efekt i czy płyn nie rozpuści takiej poxyliny czy jakiegoś innego kleju i czy po pewnym czasie znowu nie zacznie kapać Jeśli posiadacie jakąś wiedzę czy moje pomysły mają sens to proszę o podzielenie się nią, a jeśli ktoś ma jakiś inny pomysł to proszę o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się