Dydki 1 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Witam Panowie. Chciałbym się poradzić, mianowicie po wycisnieciu oleju ze szklanek dodam że bardzo ciężko się wyciskalo, regulatory sa jak kamienie nie można nimi ruszyć wgl A powinny miękko chodzić już bez oleju (jestem ciemny w tych sprawach jeżeli się mylę to mnie poprawcie). Czy szklanki są złom? Dodam że remontowana była głowica nowe zawory uszczelniacze po złożeniu silnik nie pali, nie ma kompresji tak jakby zawór był uchylony, mechanik twierdzi że za wszystkim stoją ów szklanki, może mieć rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 1985 0 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Czy przed montażem szklanek i próbą uruchomienia silnika zostal wycisniety z nich olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dydki 1 Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 (edytowane) Tak mechanik robił to, ale widocznie nie sprawdzał ich tylko wycisną i włożył. Edytowane 11 Lutego 2018 przez Dydki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Czy przed montażem szklanek i próbą uruchomienia silnika zostal wycisniety z nich olej?Jak kupowałem nowe szklanki to w instrukcji od nich nie było słowa o tym by wyciskać z nich olej. Zamontowalem prosto z pudełka i jest dobrze, nie hałasują. Nie wiem co to za praktyka z wyciskaniem z nich oleju. Gdy się obraca ręcznie wałem dwa obroty to szklanki się dopasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 1985 0 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Zgodzę się z tym ze jesli obraca sie recznie walem to nie ma potrzeby wyciskania oleju. Ja u siebie wyciskalem olej i mialem pewność ze nie dojdzie do kolizji. A wiem ze takie przypadki byly gdzie to tlok spodkal się z zaworem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dydki 1 Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Mogę się mylić ale wydaje mi się że jak nowe no to bez oleju w nich.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 1985 0 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Teraz, Dydki napisał: Mogę się mylić ale wydaje mi się że jak nowe no to bez oleju w nich.. U mnie byl olej w nowych. Sam to robilem. Po zamontowaniu popychaczy z wycisnietym olejem przy pierwszym odpaleniu slychac charakterystyczne stukanie (grzechotanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Mogę się mylić ale wydaje mi się że jak nowe no to bez oleju w nich..Puste nie były, ale ile tego oleju w nich było to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dydki 1 Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Ale te zrobiły się twarde po wycisnieciu, a z tego co mówi mój mechanik powinny zrobić się "luźne". I do tego z tego co wyczytałem szklanki powinno się przed każdym montażem nowym wycisnac właśnie olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 1985 0 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Tak zgadza sie. U mnie po wycisnieciu oleju pracowaly luzno jak "sprężyna" jesli teraz silnik nie ma kompresji to wina noze leżeć w zaworach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dydki 1 Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Ale głowica jest po generalnej obróbce zawory wszystkie nowe. Mechanik twierdzi że przez te "twarde szklanki któreś zawory mogą być uchylone i nie wiem czy ma rację czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dydki 1 Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Czyli co Panowie, jeżeli szklanki po wycisnieciu oleju sa twarde jak kamien nadaja sie na złom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matimonn 1 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Szklanki do pozbycia oleju rozbiera się na dwie części!! NIGDY nie wolno wyciskać oleju poprzez ściskanie wewnętrznej części!! Jest tam zaworek, który się wciska, inaczej grozi popsuciem szklanki!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dydki 1 Opublikowano 15 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Widzisz takiej odp oczekiwałem. Dokładnie problem rozwiązany w ten sposób właśnie i szklanki chodza ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 1985 0 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 W dniu 15.02.2018 o 09:03, Dydki napisał: Widzisz takiej odp oczekiwałem. Dokładnie problem rozwiązany w ten sposób właśnie i szklanki chodza ok. Czy samochód odzyskal kompresję? Problem został rozwiązany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dydki 1 Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Nie. Problem dalej występuje, trzeba ściągnąć głowice coś jest tam nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się