Jump to content
IGNORED

[B5 ADR] Falujące obroty


piozar11
 Share

Recommended Posts

Falują mi obroty w 1.8 125KM w automacie to uciążliwe,czy to tylko wina przepustnicy,czy jeszcze coś innego?

[ Komentarz dodany przez: wiki: 09-03-2007, 10:34 ]

poszukaj na forum zacznij od FAQ

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 10-03-2007, 12:53 ]

odblokowane, temat zmieniłem - stosuj zasady

Link to comment
Share on other sites

Hej, wiele o tym na forum!!

u mnie sprawa się tak przedstawia:

Też mi falowały, podłaczyłem pod VAG i pokazało czujnik hala!!mechanik wymienił mi tylko kopułkę i zmienił świece i jest teraz ok!!a co do przepustnicy to czyszczenie też moze pomóc! :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

pojechałem do aso audi z zamiarem wymiany czujnika halla,ale okazało sie ze przy wymianie rozrządu został żle ustawiony zapłon i dlatego falowały mi obroty na jałowym biegu.omineła mnie przyjemnosc wymiany halla ktory miał mnie kosztowac 380zł,zrobiono mi kontrole komputera prac silnika 80,52gr.ustawienie rozrządu i zapłonu 170,79gr. kontrola instalacji elektrycznej wg rbg 47,58gr.+vat 22% razem 298.89gr.powiedzieli mi ze w zapłonie są dwa rodzaje czujników ktore sie zle ze sobą sonchronizowały i z tego wyszłedł bład halla.

Link to comment
Share on other sites

a gdzie jest ta odma? mi tez faluja tylko tyle ze na gazie. Na benzynie jest wszystko OK. Gazownik powiedzial ze to od sondy, kupilem, wymienil i nic nie pomoglo. Podobno daje zle wskazania, tzn. caly czas wskazuje uboga dawke(tamta stara wskazywala na bogata)

Link to comment
Share on other sites

hmmmm... Najlepiej weź ja wymien na oryginalna.. Nie musi byc nowa ale zeby byla oryginalna... Mój Brat miał Taką sama przypadlosc w BMW E32 1.6i.. Tylko ze on mial 5 zyłową sonde po jej wymienieniu na ORYGINAŁ samochód fruwał az milo.. POZDRAWIAM :quattro:

Link to comment
Share on other sites

Mój Brat miał Taką sama przypadlosc w BMW E32 1.6i.. Tylko ze on mial 5 zyłową sonde po jej wymienieniu na ORYGINAŁ samochód fruwał az milo.. POZDRAWIAM :quattro:

Nie żebym się czepiał ale E32 to seria 7 produkowali ją od 1985 do 1994 a najmniejszym dostępnym silnikiem była 3 litrowa rzędowa szóstka. Nawet w wersji "krótkiej" (była też long) 1.6 litra 4 garowy silnik 100KM miałby problem targnąć taką loche z miejsca więc o fruwaniu to raczej mowy by nie było Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura
czyli uniwersalna moge sobie wsadzic w ...???

tak.

Najważniejsze w sondach jest to żeby miała odpowiednie napięcie, grzałke. (12V jeśli dobrze pamiętam)

Link to comment
Share on other sites

a gdzie jest ta odma? mi tez faluja tylko tyle ze na gazie. Na benzynie jest wszystko OK. Gazownik powiedzial ze to od sondy, kupilem, wymienil i nic nie pomoglo. Podobno daje zle wskazania, tzn. caly czas wskazuje uboga dawke(tamta stara wskazywala na bogata)

Nie wiem jaką masz instalację LPG. Myślę że sekwencyjną. Falowanie na gazie bierze się stąd że czas reakcji wtrysku gazu jest wolniejszy od wtrysku benzyny. Sonda lambda wysyła sygnał do komputera sterującego wtryskiem benzyny a tenże komputer przekazuje tą informację do sterownika wtrysku LPG. To niby następuje szybko ale jednak za wolno żeby było idealnie.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy tak "musi być" ale ja już się z tym tyle nakombinowałem że dałem sobie spokój. Za pomocą VAG przywróciłem ustawienia fabryczne przepustnicy. Pomogło na pare dni i problem powrócił. Gdzieś też swego czasu znalazłem takie zdanie: Jak chcesz mieć spokój to albo uznaj falowanie za normalne zjawisko albo wymontuj instalację LPG

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz mieć spokój to albo uznaj falowanie za normalne zjawisko albo wymontuj instalację LPG

Nie zgadzam się z tym!!

Jeżeli mapa wtrysku gazu sekwencyjnego jest zła, to silnik może się przyuczyć złych parametrów i wariować. Na początek odłącz na noc klemy (znajdź kod od radia itp!!), rano zapal silnik i wyłącz LPG. Niech cały czas chodzi na benzynie. Gdy zagrzeje się ponad 90 st C i wentylator będzie chodził, to przytrzymaj silnik na obrotach 3000obr/min przez ok 30-40s. Potem wyłącz silnik i włącz go ponownie. Jeździj przez parę dni na benzynie, jeżeli się poprawi, to mapa wtrysku LPG do skalibrowania...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...