piozar11 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Falują mi obroty w 1.8 125KM w automacie to uciążliwe,czy to tylko wina przepustnicy,czy jeszcze coś innego? [ Komentarz dodany przez: wiki: 09-03-2007, 10:34 ] poszukaj na forum zacznij od FAQ [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 10-03-2007, 12:53 ] odblokowane, temat zmieniłem - stosuj zasady Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniak66 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Hej, wiele o tym na forum!! u mnie sprawa się tak przedstawia: Też mi falowały, podłaczyłem pod VAG i pokazało czujnik hala!!mechanik wymienił mi tylko kopułkę i zmienił świece i jest teraz ok!!a co do przepustnicy to czyszczenie też moze pomóc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisi1977 0 Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 pojechałem do aso audi z zamiarem wymiany czujnika halla,ale okazało sie ze przy wymianie rozrządu został żle ustawiony zapłon i dlatego falowały mi obroty na jałowym biegu.omineła mnie przyjemnosc wymiany halla ktory miał mnie kosztowac 380zł,zrobiono mi kontrole komputera prac silnika 80,52gr.ustawienie rozrządu i zapłonu 170,79gr. kontrola instalacji elektrycznej wg rbg 47,58gr.+vat 22% razem 298.89gr.powiedzieli mi ze w zapłonie są dwa rodzaje czujników ktore sie zle ze sobą sonchronizowały i z tego wyszłedł bład halla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piozar11 0 Posted April 22, 2007 Author Share Posted April 22, 2007 zroiłem sam zgadnijcie co -odma Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackfik 0 Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 a gdzie jest ta odma? mi tez faluja tylko tyle ze na gazie. Na benzynie jest wszystko OK. Gazownik powiedzial ze to od sondy, kupilem, wymienil i nic nie pomoglo. Podobno daje zle wskazania, tzn. caly czas wskazuje uboga dawke(tamta stara wskazywala na bogata) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaziu_Wichura Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 jackfik, a jaka to sonda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackfik 0 Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 uniwersalna Boscha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 uniwersalna Boscha. Już ktś pisał że uniwersalna sonda to pomyłka Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselPower 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 A ilu zylowa jest ta sonda... ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselPower 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 hmmmm... Najlepiej weź ja wymien na oryginalna.. Nie musi byc nowa ale zeby byla oryginalna... Mój Brat miał Taką sama przypadlosc w BMW E32 1.6i.. Tylko ze on mial 5 zyłową sonde po jej wymienieniu na ORYGINAŁ samochód fruwał az milo.. POZDRAWIAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Nie musi byc nowa ale zeby byla oryginalna Musi być nowa, chyba że masz za darmo używkę Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselPower 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Mój Brat Mial uzywana i BMW jezdzi do teraz choc juz ja sprzedal ale znam nowego jej wlasciciela i sobie ja bardzo chwali... POZDRo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselPower 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Poczytalem i przyznaje racje chlopaki.. SORKI ze namodzilem... TERAZ MÓWIE TYLKO NOWA SONDA... ALE ZA ORYGINALEM JESTEM DALEJ .. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 ALE ZA ORYGINALEM JESTEM DALEJ My też i proszę nie krzycz Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackfik 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 czyli uniwersalna moge sobie wsadzic w ...??? a jeszcze mam jedno pytanie czy lutowane przewody sondy mogo miec na to wpływ?(na zle wskazania) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselPower 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Moze byc i tak... Nigdy tak nie robilem wiec nie moge powiedziec.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafQ 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Mój Brat miał Taką sama przypadlosc w BMW E32 1.6i.. Tylko ze on mial 5 zyłową sonde po jej wymienieniu na ORYGINAŁ samochód fruwał az milo.. POZDRAWIAM Nie żebym się czepiał ale E32 to seria 7 produkowali ją od 1985 do 1994 a najmniejszym dostępnym silnikiem była 3 litrowa rzędowa szóstka. Nawet w wersji "krótkiej" (była też long) 1.6 litra 4 garowy silnik 100KM miałby problem targnąć taką loche z miejsca więc o fruwaniu to raczej mowy by nie było Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
DieselPower 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 RafQ, dobra niewiedzialem jak sie to dokladnie nazywa.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaziu_Wichura Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 czyli uniwersalna moge sobie wsadzic w ...??? tak. Najważniejsze w sondach jest to żeby miała odpowiednie napięcie, grzałke. (12V jeśli dobrze pamiętam) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackfik 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 18V. 12V jest podobno za slaba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregory88 1 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 18V. 12V jest podobno za slaba tez to slyszalem ze 12V jest slaba Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek79 2 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 a gdzie jest ta odma? mi tez faluja tylko tyle ze na gazie. Na benzynie jest wszystko OK. Gazownik powiedzial ze to od sondy, kupilem, wymienil i nic nie pomoglo. Podobno daje zle wskazania, tzn. caly czas wskazuje uboga dawke(tamta stara wskazywala na bogata) Nie wiem jaką masz instalację LPG. Myślę że sekwencyjną. Falowanie na gazie bierze się stąd że czas reakcji wtrysku gazu jest wolniejszy od wtrysku benzyny. Sonda lambda wysyła sygnał do komputera sterującego wtryskiem benzyny a tenże komputer przekazuje tą informację do sterownika wtrysku LPG. To niby następuje szybko ale jednak za wolno żeby było idealnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackfik 0 Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 I tak musi byc? Troche mnie to denerwuje... ps. tak, mam sekwencje Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek79 2 Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Nie wiem czy tak "musi być" ale ja już się z tym tyle nakombinowałem że dałem sobie spokój. Za pomocą VAG przywróciłem ustawienia fabryczne przepustnicy. Pomogło na pare dni i problem powrócił. Gdzieś też swego czasu znalazłem takie zdanie: Jak chcesz mieć spokój to albo uznaj falowanie za normalne zjawisko albo wymontuj instalację LPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamq 3 Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Jak chcesz mieć spokój to albo uznaj falowanie za normalne zjawisko albo wymontuj instalację LPG Nie zgadzam się z tym!! Jeżeli mapa wtrysku gazu sekwencyjnego jest zła, to silnik może się przyuczyć złych parametrów i wariować. Na początek odłącz na noc klemy (znajdź kod od radia itp!!), rano zapal silnik i wyłącz LPG. Niech cały czas chodzi na benzynie. Gdy zagrzeje się ponad 90 st C i wentylator będzie chodził, to przytrzymaj silnik na obrotach 3000obr/min przez ok 30-40s. Potem wyłącz silnik i włącz go ponownie. Jeździj przez parę dni na benzynie, jeżeli się poprawi, to mapa wtrysku LPG do skalibrowania... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now