Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana oleju


karaluch8

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, silnik AFN'ik, przebieg na LICZNIKU równo 400tyś. Olej w czasie zakupu, 15w40, pózniej 10w40, a aktualnie 5w40. I sprawa ma się tego typu, że te spalanie oleju z pół litra na 1000km lekko, już troszkę denerwuje xD Polecacie zalać 5w50? Zmniejszy troche spalanie oleju? Dodam, że silnik odpala normalnie itd, jedzie też w miare, tylko musi czasem dostać w piz*e, bo geometria nie lubi oleju. Ktoś coś może się wypowiedzieć?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś mojego posta w wątku "pomiar ciśnienia " ? Mnie tyle co tobie nie brał oleju i ja zastosowałem 5 W/50 to pełny syntetyk tyle ze lepkość ma większą i u mnie wyszło to na plus ...A u Ciebie? jak nie sprawdzisz to się nie przekonasz ..A nie masz wycieków? turbo Ci nie bierze? odma sprawna? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym z jego wątków prowadziłem Karalucha co ma sprawdzić i co zrobić.

Wszystko o czym piszesz Oliver, ma sprawdzone.

Karaluch sprawdzałeś w końcu tą kompresję? Zalewałeś gary naftą żeby pierścienie olejowe puściły jeśli są zapieczone?

Może uszczelniacze na zaworach puszczają? Może po dłuższym postoju i zdjęciu kolektorów będzie widać w gniazdach głowicy olej, to by wskazywało że uszczelniacze na zaworach puszczają stąd też te szybkie zapiekanie VNT turbiny.

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Hezen napisał:

W jednym z jego wątków prowadziłem Karalucha co ma sprawdzić i co zrobić.

Wszystko o czym piszesz Oliver, ma sprawdzone.

Karaluch sprawdzałeś w końcu tą kompresję? Zalewałeś gary naftą żeby pierścienie olejowe puściły jeśli są zapieczone?

Może uszczelniacze na zaworach puszczają? Może po dłuższym postoju i zdjęciu kolektorów będzie widać w gniazdach głowicy olej, to by wskazywało że uszczelniacze na zaworach puszczają stąd też te szybkie zapiekanie VNT turbiny.

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

Heh, dzięki. Wiadomo o co chodzi :D Stały klient forum. Trochę zjadłem zęby na tym tdi'ku. Uszczelniacze zaworowe wymieniałem, z tym że myslałem o tym żeby sciągnąć kolektor dolotowy i sprawdzić czy podczas pracy nie leje. Kompresji jeszcze nie sprawdzałem. Turbo wiadomo, swoje już ma przelatane, ale po 3 razach już bym coś zauważył. Po za tym teraz jeźdze, nic nie kombinuje, z powodu pogody. Nie mam garażu... Jak było ciepło, to mogłem wsadzać turbine pod blokiem o godzinie 23 (nie polecam, jak nie macie dobrego oswietlenia), więc wstrzymuje się ze wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...