Gradzik Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Witam, nie wiem czy w odpowiednim dziale, jezeli nie to prosze o przeniesienie i przepraszam Mianowicie od jakiegos czasu moja audi cos szarpie podczas jazdy, jest to tak jkby chwilowo tracila moc i zaraz ja dostawala. Ostatnio tez doszlo mi cos takiego ze podczas jazdy dodaje gazu a auto jkby nie reagowalo chwile ptm pojawia sie EPC i silnik gasnie. gdy zrestartuje komputer (wylaczam akumulator wlacznikiem i wlaczam) to auto jedzie juz dobrze, ale po uplywie jakiegos czasu problem znow powraca. swiece byly wymienianie, przewody rowniez, pompka paliwa tez. objaw jest na benzynie i gazie. flirt powietrza rowniez wymieniany i olej zmieniany regularnie. podlaczylem auto pod vaga kumpla i wyskoczyly nasteujace problemy: jezeli ktos wie w czym moze byc przyczyna nim wydam xxxxx na wymiane czesci to prosze o podpowiedz kolega sugeruje wymiane przeplywki powietrza, ale czy to to?
Przemek.1997 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Miałem podobny problem z przepływką, na mojej był błąd że za niski, kupiłem ori używkę i po założeniu był błąd że za wysoki a wartości podawał jak z kosmosu i auto już całkiem było na umarciu. Dopiero zainwestowałem w nową ori przepływkę i teraz mam spokój. Z reguły sprawny przepływomierz może zaniżać wartości jeśli jest dziura w dolocie, ale jak dolot jest szczelny i zawyża czy zaniża wartości to przepływka jest padnięta. Możesz ją jeszcze odpiąć i zobaczyć czy będzie poprawa. U mnie też była dziura w mocy, po odłączeniu go chodziło ok ale spalanie poszło jeszcze w górę (z 13l benzyny bo przepływka padnięta była do 16l po odpięciu całkowitym). Ale miałem pewność że to jego wina. Tutaj jeszcze błąd chyba od zaworka przy kolektorze dolotowym, może to być powiązane w sumie, zobaczysz czy te błędy wrócą. Ale również jak Twój kolega stawiam na przepływkę. Edytowane 17 Lutego 2018 przez Przemek.1997
Gradzik Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Gdy zaczyna mi sie falowanie i odlaczam przeplywke to odrazu gasnie. A czy to moze byc tez wina przepustnicy? W miejscu tam gdzie ta kostka sie wpina w przeplywke tez czesto sie zdazalo ze tak jkby stukala tak szybko. Tyk tyk tyk... Nie wiem jak to opisac ;D. Jestem zielony w tych sprawach, moze ma tak stukac Edytowane 17 Lutego 2018 przez Gradzik
Przemek.1997 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Przepływkę jak coś to odpina się na zgaszonym silniku. Odpenij ją i spróbuj odpalić (powinien odpalić, może nie za pierwszym razem ale powinien) i jak się da to przejedź się i zobacz czy jest jakaś różnica. To tykanie w okolicy przepływomierza to zawór odpowietrzający zbiornik paliwa i to normalne zjawisko. Owszem przepustnica może być przyczyną falowania obrotów, ale aż takich objawów by raczej nie było, jak chcesz możesz ją wyczyścić ale po ponownym założeniu musisz zrobić adapatcję. Chyba że miałeś czyszczoną przepustnicę to tylko profilaktycznie możesz zrobić sobie jej adaptacje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się