Pakiet dealerski - pomocy
1 1

    5 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam serdecznie :)

    W tamtym roku wziąłem w leasing Seata Leona Cupre 290 DSG w salonie w Białymstoku. Nie załapałem się wtedy na pakiet dealerski ponieważ auto przekraczało 100 000 zł i nie miało autoalarmu. Więc zamiast 3700 zapłaciłem 4700 za AC/OC/NNW w PZU.
    Co moim zdaniem i tak była spoko cena. W tym roku napisałem do nich wcześniej żeby mi wyliczyli doznałem szoku. Okazuję się, że w dalszym ciągu nie załapię się na pakiet dealerski bo auto teraz jest wartę 103 tys (o 3 tys za dużo) i w tym roku już jest liczone z moich zniżek a nie jak to było w ubiegłym roku ze znizek dealera. Wyliczyli mi uwaga: 13 tyś w PZU na rok :facepalm: 
    Napisałem jeszcze zapytanie do dealera w Rzeszowie czy załapię się na pakiet dealerski u nich i czekam.
    Jest jeszcze opcja założenia alarmu ale za bardzo już nie mam na to czasu. 
    Co o tym myślicie? Może pytać u jakichś multiagentów, chociaż nie wydaję mi się żeby mieli lepszą ofertę niż dealserska. Z kolei 3 tys o jakie mi przekracza wartość progową to bardzo nie wiele i nie wierzę, że nie mogą tego jakoś inaczej przeliczyć :)

    Edytowane przez norwlo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź wszystkie ubezpieczalnie sam, directy też. Chyyyba (nie mam 100% pewności) Warta ma limit ok. 120 tyś na "bez" alarmu i któryś z directów też, ale nie pamiętam teraz który.

    Zawsze możesz kupić OC, wstawić do serwisu na montaż alarmu i po montażu dokupić AC. Oczywiście bez pakietu będzie drożej ale sumarycznie pewnie taniej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dostałem też wyliczenie od właśnie warty i wyszło mniej niż w PZU ale dalej 11 tys.  

    10 godzin temu, soolek napisał:

    Zawsze możesz kupić OC, wstawić do serwisu na montaż alarmu i po montażu dokupić AC.

    No to by było spoko ale niestety w przypadku leasingu bank na coś takiego raczej nie pozwoli, żeby auto było nawet chwilę bez AC. Jest to jakiś pomysł bo instalując alarm za ok 1200 zło w ASO załapał bym się na pakiet dealerski. 
    Tylko jedynym problemem jest to że zostało mi nie wiele czasu do końca polisy.

    Dzisiaj jeszcze kontaktowałem się z innym salonem i wysłali zapytanie czy mój samochód może zostać objęty takim pakietem mimo, że nie ma alarmu ale jeszcze nie mam odpowiedzi. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale jest jakaś kara w umowie leasingu za brak AC przez dni ileś ...  Jeśli nie, to nawet ostatniego dnia AC wstawiasz do ASO na montaż alarmu. Ostatniego dnia montażu zawierasz umowę na AC i odbierasz auto z ASO, czyli w pełni sprawne, w pełni poprawne "formalnie". W razie szkody, może zajść potrzeba udowodnienia ciągłości ubezpieczenia albo tego, że auto było w dobrych rękach (ASO), ale to już jest zabawa z paragarafami/kruczkami danego banku/leasingodawcy/ubezpieczyciela - musisz sprawdzić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Leasing nie pozwoli Ci na brak polisy Auto Casco . 

    Na chwile obecną jesteś tylko użytkownikiem auta , a leasing jest właścicielem pojazdu i będzie dbał o swój majątek, Dodatkowo jeżeli w wymaganym okresie nie przedstawisz polisy OC/AC Leasingowi to on narzuci Ci swoją ofertę . 

    Co co zabezpieczeń kwota 103 000 zł jest już do przejścia z jednym zabezpieczeniem .Ktoś Cie kolega chciał za wszelką cenę ubezpieczyć .Poniżej zapis z OWU jednego z Towarzystw 

    Warunkiem przyjęcia  odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek kradzieży Pojazdu jest przedsięwzięcie przez Ubezpieczonego, Użytkownika lub Osób uprawnionych do korzystania z Pojazdu właściwych środków w celu zabezpieczenia dokumentów Pojazdu, kluczy, sterowników lub kart kodowych oraz zabezpieczenie Pojazdu i wyposażenia według następujących zasad:

    1) w odniesieniu do samochodów osobowych o wartości do 300 000 zł (włącznie) oraz pojazdów mechanicznych pozostałych rodzajów (bez względu na ich wartość) – wyposażenie Pojazdu w zamontowaną fabrycznie elektroniczną blokadę uruchomienia silnika (immobiliser),

    2) w odniesieniu do samochodów osobowych o wartości powyżej 300 000 zł – wyposażenie Pojazdu w zamontowaną fabrycznie elektroniczną blokadę uruchomienia silnika (immobiliser) oraz w drugie niezależnie działające zabezpieczenie przeciwkradzieżowe posiadające homologację na użytkowanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej .

    Pozdrawiam 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy