igor24 Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 Kupiłem A4 96r. 1.6 KAT prosto z Niemiec. Po rozgrzaniu silnika wolne obroty stoiją na 1500 lub nieco mniej, a następnie rytmicznie falują góra dół w zakresie 1000-1500 (pulsacyjnie). Na trasie to nie przeszkadza, ale w mieście - problem!!! Silnik ma przebieg 162 000 km, zadbany, ogólnie fajny, tylko te obroty. Cóż począć, ale na razie tak domowym sposobem. Co Wy na to ???? Wczesniej była Vectra B 2.0 16V CD i też obroty szalały, ale tam jest krokowy........
edekxp Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 Chyba przepustnica, coś czytałem na forum Poszukaj dobrze a się dowiesz, i spraw sobie interfejs - super sprawa. Ja wreszcie pozbyłem się tego IN 2 i wykasowalem błędy poduszki
szogun0 Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 Nieszczelny dolot pewnie, tak samo w oplach się dzieje przy nieszczelności.
igor24 Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Opublikowano 9 Marca 2007 A co myslicie o przepustnicy - może brudna i ewentualnej późniejszej adaptacji ? Jęśli nieszczelny dolot to gdzie dokładnie szukać "dziury"?
Hincó Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 U nas tez kiedys były podobne przypadki.. Raz mi na trasie złapał 4k i ni huhu przez 15min nie chcial z tego zejść, ale jechałem.. w końcu obroty sie ustatkowały.. ale to było na początku kiedy zrobłem prawko i samochód buta w podłodze nie widział.. Od tamtego czasu jeżdże 50/50 z matką, no i postawili nową stacje blisko domu na któej tankujemy (LukOil ) I od mniej wiecej tego czasu uspokoiło się wszystko, na zimnym silniku po odpaleniu obroty stoją powyżej 1k, jak sie zagrzeje to poniżej i nie falują, już nie pamiętam jak to było .. Dziwny przypadek, mechanik mówił nam że przepustnica to czujnik to to to sramto.. ale przeszło.. i nie ma tego co tykać kijem Ot, moje spostrzeżenia ; ]
edekxp Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 A jak załatwić ten interfejs ? kupić na Allegro lub tu: http://www.viaken.pl/ Ja kupiłem na pinach i max232 koszt 42zł
Furio Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 Ja stawiam na przepustnicę. Tez miałem rózne cyrki Z obrotami . Od tego, ze falowały do tego, ze nagle silnik wkręcał suę wysokie obrot6y i pomogło czyszczenie oraz adaptacja przepustnicy. Czyszczenie u mechanika to grosze, a przepustnice mozna zaadaptowac samemu.Masz to opisane na forum. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się