Jump to content
IGNORED

[B5 ADP] 1500 obr/min na jałowym, kiedy rozgrzany silnik


igor24
 Share

Recommended Posts

Kupiłem A4 96r. 1.6 KAT prosto z Niemiec. Po rozgrzaniu silnika wolne obroty stoiją na 1500 lub nieco mniej, a następnie rytmicznie falują góra dół w zakresie 1000-1500 (pulsacyjnie). Na trasie to nie przeszkadza, ale w mieście - problem!!! Silnik ma przebieg 162 000 km, zadbany, ogólnie fajny, tylko te obroty. Cóż począć, ale na razie tak domowym sposobem. Co Wy na to ???? Wczesniej była Vectra B 2.0 16V CD i też obroty szalały, ale tam jest krokowy........

Link to comment
Share on other sites

Chyba przepustnica, coś czytałem na forum

Poszukaj dobrze a się dowiesz, i spraw sobie interfejs - super sprawa.

Ja wreszcie pozbyłem się tego IN 2 i wykasowalem błędy poduszki

Link to comment
Share on other sites

Nieszczelny dolot pewnie, tak samo w oplach się dzieje przy nieszczelności.

Link to comment
Share on other sites

U nas tez kiedys były podobne przypadki..

Raz mi na trasie złapał 4k i ni huhu przez 15min nie chcial z tego zejść, ale jechałem.. w końcu obroty sie ustatkowały.. ale to było na początku kiedy zrobłem prawko i samochód buta w podłodze nie widział.. Od tamtego czasu jeżdże 50/50 z matką, no i postawili nową stacje blisko domu na któej tankujemy (LukOil ) I od mniej wiecej tego czasu uspokoiło się wszystko, na zimnym silniku po odpaleniu obroty stoją powyżej 1k, jak sie zagrzeje to poniżej i nie falują, już nie pamiętam jak to było ;).. Dziwny przypadek, mechanik mówił nam że przepustnica to czujnik to to to sramto.. ale przeszło.. i nie ma tego co tykać kijem :P

Ot, moje spostrzeżenia ; ]

Link to comment
Share on other sites

A jak załatwić ten interfejs ?

kupić na Allegro lub tu:

http://www.viaken.pl/

Ja kupiłem na pinach i max232 koszt 42zł

Link to comment
Share on other sites

Ja stawiam na przepustnicę. Tez miałem rózne cyrki Z obrotami . Od tego, ze falowały do tego, ze nagle silnik wkręcał suę wysokie obrot6y i pomogło czyszczenie oraz adaptacja przepustnicy. Czyszczenie u mechanika to grosze, a przepustnice mozna zaadaptowac samemu.Masz to opisane na forum.

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...