Kovalesko Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 Witam, zwracam się z wielką prośbą o zdiagnozowanie problemu lub wyprowadzenie mnie z błędu. Na dniach chcę kupić autko i mam mały(lub duży) problem.. Mianowicie byłem dziś oglądać autko i wszystko jest ogólnie spoko ale zaniepokoiły mnie 2 rzeczy.. 1. Silnik pracuje równiutko i cicho, lecz gdy otworze korek od wlewu oleju to samochód nagle zaczyna się trząść a silnikiem buja na każdą stronę.. Dodatkowo słychać "klekot" po otwarciu jak na tym filmiku(może ten typ tak ma?): A z pod korka wylatuje powietrze tak jakby robiło się podciśnienie na korek..( to może być prawdopodobnie pęknięta membrana w odmie) lecz to tylko moje przypuszczenie. 2. Tutaj pytanie czy jeśli jest autko na biegu jałowym i mu depnę to obroty wchodzą tylko na 4 tys, nie dochodzą tyle ile tarcza dała.. Czy w tych samochodach jest jakaś blokada czy to jest jakiś problem i może się wiązać z tym klekotem i nierówną pracą po otwarciu?? Oczywiście obroty dochodzą do max 4 tys niezależnie czy korek odkręcony czy nie. Chciałbym kupić w tym tygodniu lecz te 2 problemy mnie dręczą. Z góry dziękuje za pomoc.
kixi4 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 1 godzinę temu, Kovalesko napisał: Witam, zwracam się z wielką prośbą o zdiagnozowanie problemu lub wyprowadzenie mnie z błędu. Na dniach chcę kupić autko i mam mały(lub duży) problem.. Mianowicie byłem dziś oglądać autko i wszystko jest ogólnie spoko ale zaniepokoiły mnie 2 rzeczy.. 1. Silnik pracuje równiutko i cicho, lecz gdy otworze korek od wlewu oleju to samochód nagle zaczyna się trząść a silnikiem buja na każdą stronę.. Dodatkowo słychać "klekot" po otwarciu jak na tym filmiku(może ten typ tak ma?): A z pod korka wylatuje powietrze tak jakby robiło się podciśnienie na korek..( to może być prawdopodobnie pęknięta membrana w odmie) lecz to tylko moje przypuszczenie. 2. Tutaj pytanie czy jeśli jest autko na biegu jałowym i mu depnę to obroty wchodzą tylko na 4 tys, nie dochodzą tyle ile tarcza dała.. Czy w tych samochodach jest jakaś blokada czy to jest jakiś problem i może się wiązać z tym klekotem i nierówną pracą po otwarciu?? Oczywiście obroty dochodzą do max 4 tys niezależnie czy korek odkręcony czy nie. Chciałbym kupić w tym tygodniu lecz te 2 problemy mnie dręczą. Z góry dziękuje za pomoc. Podcisnienie w silniku to rzecz normalna i jest ok. Ograniczenie do 4tys to standart i na biegu jalowym i na sprzegle wiec tez ok. A jak z poborem oleju i rozrzadem?
Kovalesko Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 Osoba sprzedająca powiedziała mi, że robiła dolewkę 0,5l na ok. 2,5k - 3k przejechane. Więc wydaje mi się, że na ten typ jest chyba w miarę dopuszczalne? Serwisowany cały czas w ASO wraz z fakturami 1 właściciel. co 20k tys robiony przegląd z tego co tam widziałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się