wojciechlowicz Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Czytam i czytam rozne tematy, ale nie moge znaleźć. Zamowilem juz turbo od AWX. Wiem, ze ma pasować P&P. Ale pisza jeszcze o jakichś przewodach do wymiany ??? Najlepiej numery czesci bym prosił.
DanielMod Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 2 godziny temu, wojciechlowicz napisał: Czytam i czytam rozne tematy, ale nie moge znaleźć. Zamowilem juz turbo od AWX. Wiem, ze ma pasować P&P. Ale pisza jeszcze o jakichś przewodach do wymiany ??? Najlepiej numery czesci bym prosił. Musisz kupić przejściówkę na wąż gdyż awx ma szybkozłączke a BKE ori nakładasz wąz z opaską :-) http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i7080929381.html
wojciechlowicz Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Opublikowano 26 Lutego 2018 Nie lepiej kupic oryginalny waz od AWX? Moze glupie pytanie, ale ktory to waz? Nigdy nie miałem tego turbo w reku i nie mam porownania
wojciechlowicz Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Opublikowano 26 Lutego 2018 Nie jest to ten zsxnaczony ze zdj. Tylko nizej tak? Ten ktory wchodzi do rury prowadzacej do intrcoolera?
DanielMod Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 Wąż na zdjęciu z numerem 5 wchodzi w zimna stronę turbiny, i idzie już nim powietrze doładowane. U Ciebie ma on w środku średnicę 38 mm i nasuwasz go na muszle i skrecasz opaska, a turbo awx wąż wkładasz do środka, ma na sobie metalowy kołnierz i oring uszczelniający, całość trzyma zawleczka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się