Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik położenia wałka rozrządy 1.8T


Maniu457

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem :/ 

Niedawno wymieniłem kompletny rozrząd wraz z łańcuszkiem i pojawił sie błąd czujnika położenia wałka rozrządu samochód pali na strzała wszystko jest ok przyspiesza ładnie tak jak przed wymianą co może byś przyczyną ??

Czy po prostu czujnik jakimś cudem sie nagle zepsuł i czy można z tym jeździć  ?? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej źle ustawiony rozrząd. Jak masz możliwość to podejrzyj vagiem gr. 93.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, przem8 napisał:

Prędzej źle ustawiony rozrząd. Jak masz możliwość to podejrzyj vagiem gr. 93.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie mam możliwości podłączenia komputera :/ da sie to sprawdzić jakoś inaczej ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się ale jak rozrząd na pasku będzie dobrze złożony to nie oznacza, że tak samo jest na łańcuszku między wałkami, a to istotne. Skoro zadajesz takie pytania to raczej i tak sam tego nie zrobisz. Udaj się do mechanika co ma dostęp do vaga i będzie najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maniu457 napisał:

ok dzieki za pomoc ;) 

 

Poprawne wartości w tej grupie powinny się mieścić w przedziale -3/+6. Od +/-15 wywala błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak podłącze i wszystko będzie ok to gdzie dalej szukać czy to już komputer pokaże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw odczytaj błąd i go zapisz, zrób zdjęcie, cokolwiek żeby było dokładnie wiadomo o co chodzi, a potem sprawdź tą grupę 93 w blokach pomiarowych. Jeśli wartości będą prawidłowe to pewnie wina czujnika bądź okablowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2018 o 21:26, przem8 napisał:

Najpierw odczytaj błąd i go zapisz, zrób zdjęcie, cokolwiek żeby było dokładnie wiadomo o co chodzi, a potem sprawdź tą grupę 93 w blokach pomiarowych. Jeśli wartości będą prawidłowe to pewnie wina czujnika bądź okablowania

grupa 093 pierwsza kolumna pokazuje 760/min druga 21.1% trzecia-1.0cf czwarta jest pusta 

Edytowane przez Maniu457
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Maniu457 napisał:

grupa 093 pierwsza kolumna pokazuje 760/min druga 21.1% trzecia-1.0cf czwarta jest pusta 

Tu jest ok. Dalej wywala błąd? Jeśli tak to jaki dokładnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy zmienne fazy działają prawidłowo. Drugi błąd od kata i może występować też przy źle wystrojonym lpg.

Ten napinacz to jakiś lepszy zamiennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz został stary tylko łańcuszek jest nowy 

A vagiem da się sprawdzić  te fazy rozrządu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ok jutro postaram się to zrobić jak coś to dam znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może dla świętego spokoju wymienić czujnik i zobaczyć? U mnie też ostatnio wariował i po wymianie cisza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...