Ciepły Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Witajcie! Szukałem ale jest tych tematów od groma i żaden nie odpowiada mojemu problemowi. Od grudnia obserwuje ze auto na komputerze pokazuje poziom naładowania aku ok. 40 do 100% ale wszystko dziala jak trzeba. Dziś rano pokazało 10% i pojawiła się kontrolka akumulatora. Mam założony akumulator : Nie mam pojęcia kiedy poprzedni właściciel go zmieniał czy ew. Jest oryginalny (raczej nie). Akumulator ma oczko ktore wskazuje czy aku jest pełny, do doładowania, pusty. Oczko wskazuje pełny (Zielony) jak to zrozumiecie? Auto odpala bez problemu, wszystko działa. Chcialem dzis doładować aku w domu ale wskazuje na to ze on jest naladowany. Bylem u mechanika ale nie mial czasu i jedyne co zrobil sprawdzil ladowanie i wydajnosc okazalo sie ze akumaltor wskazuje na sprawny. Moze poprzedni wlasciciel zmienil aku i nie zostal przekodowany na nowy. Auto mam od lipca 17 do tego czasu wszystko bylo OK
Wihajster Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 2 minuty temu, Ciepły napisał: Moze poprzedni wlasciciel zmienil aku i nie zostal przekodowany na nowy. Auto mam od lipca 17 do tego czasu wszystko bylo OK na to wychodzi
Ciepły Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 Tylko dlaczego wyszlo by to dopiero teraz? Bywalo juz zimniej no ale fakt moze wiecej jezdzilem. Zdziwilo mnie ze jednac 1000 km z DE do PL auto nie doladowalo sie do konca ale to bylo w Grudniu. Teraz pytanie czy przekodowanie doprowadzi do poprawnych wskazan na kompie?
Wihajster Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 54 minuty temu, Ciepły napisał: Teraz pytanie czy przekodowanie doprowadzi do poprawnych wskazan na kompie? oczywiscie
Ciepły Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 16 minut temu, Wihajster napisał: oczywiscie Wihajster czyli tak : Musze sprawdzic jaki byl aku wczesniej zapisany (zakodowany) zapewne oryginalny. Jaki jest teraz wiemy juz 64 Ah podobne z listy to: 60Ah - 4F0915105 / 8K0915105G / 000915105DD61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE70Ah - 4F0915105A / 8K0915105C / 000915105DF Niestety nie ma na liscie takiego z pojemnoscia 64 Ah ... Jaki wiec zakodowac ? Na ktorego wartosci zmienic zeby go ladowalo i nie rozwalilo? Moze sie okazac ze byl ori np. 61 Ah co wtedy ?
Wihajster Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 18 minut temu, Ciepły napisał: Wihajster czyli tak : Musze sprawdzic jaki byl aku wczesniej zapisany (zakodowany) zapewne oryginalny. Jaki jest teraz wiemy juz 64 Ah podobne z listy to: 60Ah - 4F0915105 / 8K0915105G / 000915105DD61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE70Ah - 4F0915105A / 8K0915105C / 000915105DF Niestety nie ma na liscie takiego z pojemnoscia 64 Ah ... Jaki wiec zakodowac ? Na ktorego wartosci zmienic zeby go ladowalo i nie rozwalilo? Moze sie okazac ze byl ori np. 61 Ah co wtedy ? najpierw sprawdz jaki jest zakodowany i zakoduj najbardziej zblizony tj.61Ah
Ciepły Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) 42 minuty temu, Wihajster napisał: oczywiscie Wihajster czyli tak : Musze sprawdzic jaki byl aku wczesniej zapisany (zakodowany) zapewne oryginalny. Jaki jest teraz wiemy juz 64 Ah podobne z listy to: 60Ah - 4F0915105 / 8K0915105G / 000915105DD61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE70Ah - 4F0915105A / 8K0915105C / 000915105DF Niestety nie ma na liscie takiego z pojemnoscia 64 Ah ... Jaki wiec zakodowac ? Na ktorego wartosci zmienic zeby go ladowalo i nie rozwalilo? Moze sie okazac ze byl ori np. 61 Ah co wtedy ? Edit!! Zakodowany jest : 8K0915105C MLA 1903066Z2K Mam Exide wedlug podpowiedzi VCDS jest to TU3 tak wiec: .................. (TU3) ............... Co wpisac przed (TU3) i po ? Czy prowadzic jak z listy? : 61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE Edytowane 2 Marca 2018 przez Ciepły
Ciepły Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 Na to wszystko wskazuje. Jak zakodowac ten co mam ?
Wihajster Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 9 minut temu, Ciepły napisał: Na to wszystko wskazuje. Jak zakodowac ten co mam ? zmien jakąs cyfre lub litere w kodzie po MLA i enter
Ciepły Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 1 minutę temu, Wihajster napisał: zmien jakąs cyfre lub litere w kodzie po MLA i enter No tos mi podpowiedzial ? a ja czekam w aucie, zimno jak ..uj, pic sie chce zaraz mi komp padnie ! ?
Wihajster Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 5 minut temu, Ciepły napisał: No tos mi podpowiedzial ? a ja czekam w aucie, zimno jak ..uj, pic sie chce zaraz mi komp padnie ! ?
Ciepły Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) 42 minuty temu, Wihajster napisał: Po zmianie : Dobra tak wiec zycie nie moze byc zbyt kolorowe: Zmienilem : ........... MLA 1903066Z2K na (1903066Z2>T<) Pokazalo mi full naladowanie ale ... nadal mam komunikat na mmi ze bateria zaraz umrze i info na fisie ze bateria umiera! ? do tego bledy ktore sie pojawily juz po zmianie litery: Edytowane 2 Marca 2018 przez Ciepły
Wihajster Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 10 godzin temu, Ciepły napisał: ........... MLA 1903066Z2K na (1903066Z2>T<) zmien na MLA 1903066Z3K .poZdr
NoName Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 A co daje zmiana ten litery/cyfry w kodzie po MLA?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wihajster Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 2 godziny temu, krich8710 napisał: A co daje zmiana ten litery/cyfry w kodzie po MLA? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka cyfry a nie litery. Daje tyle, że komp dostał info o zmianie aku
NoName Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Sam napisałeś"cyfrę lub literę" Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się