Rejo788 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Witam.Mam problem z centralem zamkiem (nie posiadam zamykania z pilota tylko kluczyk).A wiec gdy chce owtorzyc badz zamknac auto kluczykiem to musze kilka razy krecic kluczykiem w drzwiach by zalapalo i zamknelo wszystkie drzwi bo dopoki nie zalapie to zamykaja sie tylko jedne drzwi a dokladniej od kierowcy czyli tam gdzie kluczyk wsadzam do zamka.Jak juz zamek zalapie i otwiera badz zamyka wszystkie drzwi to przy zamykaniu pompka centralnego wydaje krotko dzwiek natomiast gdy otwiera sie to to slychac dlugo prace pompki do czasu az nie wylaczy sie awaryjnie albo jak zatka sie palcem wylot z pompki wtedy odrazu sie wylacza.W okolicach pompki jest troche wigloci ktorą jako tako wytarlem na ile dalem rade no i pompke rozebralem wczyscilem styki itp ale tez nic nie pomoglo.Grafit jest caly wezyki szczelne i pompka mysle ze tez bo tak jak napisalem gdy zatka sie otwor w pompce to sie wylacza.Czy mozliwe ze jest zmarznieta badz za duzo w niej wilogoci i glupieje?Dodam ze potrafi sie jeszcze sama z siebie gdy otworze samochod zalaczyc kilka razy w krotkim odstepie czasu albo jak przyjade pod dom i wylacze auto.Z gory dziekuje za pomoc mam nadzieje ze ktos cos poradzi co moze byc przyczyna i bd smigalo bo cos moje autko zle znosi mrozy. Edytowane 4 Marca 2018 przez Rejo788
Alfi Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 W dniu 4.03.2018 o 20:58, Rejo788 napisał: Witam.Mam problem z centralem zamkiem (nie posiadam zamykania z pilota tylko kluczyk).A wiec gdy chce owtorzyc badz zamknac auto kluczykiem to musze kilka razy krecic kluczykiem w drzwiach by zalapalo i zamknelo wszystkie drzwi bo dopoki nie zalapie to zamykaja sie tylko jedne drzwi a dokladniej od kierowcy czyli tam gdzie kluczyk wsadzam do zamka.Jak juz zamek zalapie i otwiera badz zamyka wszystkie drzwi to przy zamykaniu pompka centralnego wydaje krotko dzwiek natomiast gdy otwiera sie to to slychac dlugo prace pompki do czasu az nie wylaczy sie awaryjnie albo jak zatka sie palcem wylot z pompki wtedy odrazu sie wylacza.W okolicach pompki jest troche wigloci ktorą jako tako wytarlem na ile dalem rade no i pompke rozebralem wczyscilem styki itp ale tez nic nie pomoglo.Grafit jest caly wezyki szczelne i pompka mysle ze tez bo tak jak napisalem gdy zatka sie otwor w pompce to sie wylacza.Czy mozliwe ze jest zmarznieta badz za duzo w niej wilogoci i glupieje?Dodam ze potrafi sie jeszcze sama z siebie gdy otworze samochod zalaczyc kilka razy w krotkim odstepie czasu albo jak przyjade pod dom i wylacze auto.Z gory dziekuje za pomoc mam nadzieje ze ktos cos poradzi co moze byc przyczyna i bd smigalo bo cos moje autko zle znosi mrozy. 1. Jeśli chodzi o zamykanie to sprawdź drzwi pasażera powinny działać jak drzwi kierowcy, czyli zamykanie - otwieranie. 2. Jeśli długo pracuje to z pewnością jest gdzieś nieszczelność. Poproś kogoś aby otwierał samochód kluczem a ty nasłuc**j przy każdym zamku. Tam gdzie słychać uchodzące powietrze, tam jest nieszczelność. W najgorszym wypadku pozostaje rozbieranie każdych drzwi. Nie jestem pewien czy rozgałęzienie przewodów na drzwi lewe i prawe nie jest za fotelem tylnej kanapy na nadkolu z prawej strony. 3. Może zimne luty, ale to zostaw na koniec. Jak zaczniesz robić wszystko na raz to nie będziesz wiedział co było przyczyną.
Rejo788 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Godzinę temu, Alfi napisał: 1. Jeśli chodzi o zamykanie to sprawdź drzwi pasażera powinny działać jak drzwi kierowcy, czyli zamykanie - otwieranie. 2. Jeśli długo pracuje to z pewnością jest gdzieś nieszczelność. Poproś kogoś aby otwierał samochód kluczem a ty nasłuc**j przy każdym zamku. Tam gdzie słychać uchodzące powietrze, tam jest nieszczelność. W najgorszym wypadku pozostaje rozbieranie każdych drzwi. Nie jestem pewien czy rozgałęzienie przewodów na drzwi lewe i prawe nie jest za fotelem tylnej kanapy na nadkolu z prawej strony. 3. Może zimne luty, ale to zostaw na koniec. Jak zaczniesz robić wszystko na raz to nie będziesz wiedział co było przyczyną. Jesli chodzi o drzwi pasazera to jak przekrece w nich kluczyk to tylko one sie zamykaja zadne inne nie reaguja dopiero od strony kierowcy zamykaja sie wszystkie wiec nie wiem czy wszystko okej z drzwiami pasazera jak mysliscie?.Nasluchiwalem i albo to jest strasznie cicho i nie slysze albo po prostu nic nie slychac.Sprobuje jeszcze poszukac rozglaeznika zeby nie rozbierac kazdych drzwi bo to troche roboty jednak.
Rejo788 Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 Udalo mi sie znalezc winowajce a mianowicie gumowa uszczelka/membrana od silownika zamka przepuszczala powietrze.Narazie jakos udalo mi sie to skleic i trzyma ale nie wiem na jak dlugo i czy orientuje sie ktos czy caly zamek trzeba wymienic czy sama taka membrane dostane czy jak to wyglada?Mowie o zamku tylnych lewych drzwiach pasazera.
Alfi Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 poszukaj zamka na złomowcu. Ja znalazłem całe drzwi tylko sam zamek musiałem wyjąć. Tak można wymienić samą membranę, ale jeśli zamek jest w dobrym stanie to po co to robić. Załóż zamek i wsio.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się