Jump to content

Alfi

Pasjonat
  • Content Count

    279
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Alfi

Informacje

  • First name
    Sławek
  • Location
    Lębork

Car

  • Car model
    S4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1995
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Alfi

    Radio kable

    Wstaw zdjęcia tych kostek, to dużo pomoże
  2. Wtyczki są uniwersalne. Czasami wystarczy poszukać https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiYwOePlO7fAhUytosKHe4qBwMQjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fwww.chevi.webd.pl%2Fforum%2Fprintview.php%3Ft%3D3253%26start%3D0&psig=AOvVaw3RyRXqQm0G_g0CLoVh6emt&ust=1547585675111807 albo na naszym forum
  3. Pod nogami prawego pasażera z tyłu jest skrętka wszystkich przewodów i stamtąd ida do pompki. Sam to przerabiałem.
  4. Przerabiałem temat, ten sam rocznik. Za fotelem pasażera pod podłogą jest takie połączenie wszystkich kabelków od oświetlenia i łącza się w jeden który idzie do pompki centralnego zamka. Skoro nie włącza się to szukałbym w tym miejscu. Można sprawdzić w pompce na kostce czy jest przejście.
  5. Najprostszą metodą jest podpięcie innej pompki z tym samym numerem. Mniej szukania niż sprawdzanie ciągłości przewodów za pomocą przyrządu.
  6. Alfi

    Audi

    Jeśli rozrząd dobrze ustawiony, to wskazuje na uszkodzoną pompę. Ale dla pewności sprawdź jeszcze raz ustawienie zapłonu.
  7. Spróbuj nacisnąć dwa razy przycisk otwierania lub przekręć dwa razy w lewo kluczyk w zamku. Jestem ciekaw reakcji centralnego zamka.
  8. To sprawdź ciągłość przewodu od pompy do przekaźnika. Przekaźnik podmieniałeś czy jak go sprawdzałeś? To że słychać zapracowanie o niczym nie świadczy. Podsyłam ci schemat w pdf, przeanalizuj go sobie. audi_a4_1997.pdf
  9. Wiązka powinna pasować od 1Z, AFN i AHU. Dla pewności na wiązce powinien być symbol wiązki. Ja swoją ratowałem w Audi B3
  10. Według mnie tam gdzie ruszałeś kablami, czyli przy kierownicy i nad pedałami
  11. Bezpieczniej będzie zabudowanie airbag i po sprawie
  12. Alfi

    Czujnik prędkości

    Może to pomoże
  13. poszukaj zamka na złomowcu. Ja znalazłem całe drzwi tylko sam zamek musiałem wyjąć. Tak można wymienić samą membranę, ale jeśli zamek jest w dobrym stanie to po co to robić. Załóż zamek i wsio.
  14. Alfi

    brak prądu zwór n75

    Sprawdź czy masz napięcie na wyjściu z komputera lub ciągłość przewodu od n75 do komputera. Nie mam tylko pewności czy pod pinem 47 w 1Z i AFN wychodzi ten sam sygnał.
  15. 1. Jeśli chodzi o zamykanie to sprawdź drzwi pasażera powinny działać jak drzwi kierowcy, czyli zamykanie - otwieranie. 2. Jeśli długo pracuje to z pewnością jest gdzieś nieszczelność. Poproś kogoś aby otwierał samochód kluczem a ty nasłuc**j przy każdym zamku. Tam gdzie słychać uchodzące powietrze, tam jest nieszczelność. W najgorszym wypadku pozostaje rozbieranie każdych drzwi. Nie jestem pewien czy rozgałęzienie przewodów na drzwi lewe i prawe nie jest za fotelem tylnej kanapy na nadkolu z prawej strony. 3. Może zimne luty, ale to zostaw na koniec. Jak zaczniesz robić wszystko na raz to nie będziesz wiedział co było przyczyną.
×
×
  • Create New...