Turbo1 0 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Witam mam taki problem w ostatnie mrozy zamarzla odma wywalilo olej z silnika.Rozebralem kolektor zeby dostac sie do odmy i przy okazji wyczyscic przepustnice i kelektor ssacy.Nie wiem kto wczesniej robil odme przy tym aucie ale waz ktory laczy odme z rura przed przepustnica byl za dlugi i zalamany w jednym miejscu pewnie tu zamarzlo.Jak powinien w orginale wygladac ten przewod?Czy moze jest inny sposob na ta odme przy tym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) O który dokładnie ci chodzi? Edytowane 6 Marca 2018 przez sitar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 20 tu troche inaczej jest na rysunku.u mnie odma idzie prosto do rury przed przepustnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Który rok auta bo nie mogę znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 99 fl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) 058103221 Trochę się naszukałem ale powinno to być to 058103221 i wygląda tak-jest to rurka 13 na schemacie Edytowane 6 Marca 2018 przez sitar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 5 godzin temu, sitar napisał: 058103221 Trochę się naszukałem ale powinno to być to 058103221 i wygląda tak-jest to rurka 13 na schemacie Dzięki za pomoc.Orientujesz sie moze jakbym zrobil wolna odme?silnik ma 300tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Mam jeszcze pytanie to kolanko co dochodzi odma w rure przed przepustnice czy musi byc taki jakby zaworek gumowy ktory wstrzymuje ciśnienie z odmy?ta gumka nie trzyma sie i wypada czasem dolacze foto bo ciezko to tak wytlumaczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 No pasuje, żeby ta guma tam była, ja ostatnio u Siebie też zmieniałem całą tą rurę bo guma była już na wyczerpaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 W dniu 12.03.2018 o 13:55, k232 napisał: No pasuje, żeby ta guma tam była, ja ostatnio u Siebie też zmieniałem całą tą rurę bo guma była już na wyczerpaniu. Dzięki za odpowiedź kupilem drugie kolanko.Poskrecalem wszystko raczej bez zadnych luzow odma kolektor a i tak lapie gdzies lewe powietrze przy gwałtownym dodaniu gazu bylo caly czas tak i przedtem nie wiem gdzie szukac tego przedmuchu faktem jest ze mam nie sprawna gruszke podcisnienia.Jest jakis sposob na sprawdzenie szczelnosci dolotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Sposobów jest w ciul, np popsikać wodą z płynem na zimnym silniku i patrzeć czy gdzieś wychodzą bąbelki, u mnie nieszczelność dolotu była na tych 4 gumach które widać od góry na kolektorze. Sprawdzałeś je czy nie puszczają ? W sumie jak gruszka niesprawna to problem będzie przy przyśpieszaniu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 W dniu 14.03.2018 o 03:46, k232 napisał: Sposobów jest w ciul, np popsikać wodą z płynem na zimnym silniku i patrzeć czy gdzieś wychodzą bąbelki, u mnie nieszczelność dolotu była na tych 4 gumach które widać od góry na kolektorze. Sprawdzałeś je czy nie puszczają ? W sumie jak gruszka niesprawna to problem będzie przy przyśpieszaniu.. Sprawdzalem tak jak poleciles i nic nie widac nie wiem gdzie tego szukac jak zimny i chodzi na ssaniu to nie slychac zeby lapal lewe powietrze a jak zejdzie z obrotow znowu to samo chyba ze daje powoli gazu wtedy sie nie zadlawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 A przepływomierz masz sprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Godzinę temu, k232 napisał: A przepływomierz masz sprawny? Nie mam narazie gdzie podpiac pod komputer jak odlacze wtyczke to zmienia sie praca silnika ale nie gasnie chyba ze znasz jakiś sposob jak to sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 10 minut temu, Turbo1 napisał: Nie mam narazie gdzie podpiac pod komputer jak odlacze wtyczke to zmienia sie praca silnika ale nie gasnie chyba ze znasz jakiś sposob jak to sprawdzic Przejedź się samochodem z odpiętą wtyczką od przepływomierza i zobacz czy zauważyłeś jakąś różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 32 minuty temu, k232 napisał: Przejedź się samochodem z odpiętą wtyczką od przepływomierza i zobacz czy zauważyłeś jakąś różnicę. Na odpietej wtyczce idzie tak samo jedyni 32 minuty temu, k232 napisał: Przejedź się samochodem z odpiętą wtyczką od przepływomierza i zobacz czy zauważyłeś jakąś różnicę. Na odpietej wtyczce jedzie tak samo jedynie obroty faluja po zatrzymaniu sie,i tego przedmuchu tak nie slychac na benzynie a na gazie lapie lewe powietrze.Nie wiem o co chodzi moze ta gruszka tez ma wiele wspolnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Musisz podłączyć kompa i zobaczyć błędy, być może będzie błąd mieszanki, a gaz jest dobrze wyregulowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 12 godzin temu, k232 napisał: Musisz podłączyć kompa i zobaczyć błędy, być może będzie błąd mieszanki, a gaz jest dobrze wyregulowany ? Juz zgadalem sie na kompa i do gazownika tez podjade zobaczymy czy cos zaradza magiki.Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1 0 Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 22 godziny temu, Turbo1 napisał: Juz zgadalem sie na kompa i do gazownika tez podjade zobaczymy czy cos zaradza magiki.Dzięki za pomoc Znalazlo takie bledy ale to chyba spowodowane odpieciem wtyczki na przeplywce.Po zresetowaniu i przejechaniu 20km żadnych bledow nie wyswietla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się