Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolki ABS ,kontroli trakcji.


Endriu12394

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiem ,że temat był już wałkowany tyle razy ,ale nadal szukam rozwiązania.

Mój przypadek jest taki ,że jakiś czas temu mój pedał hamulca zaczął sobie "pływać" ,raz był delikatny i trzeba się było z nim obchodzić jak z dziewicą :decayed: ,a raz twardy jak żyleta.

Diagnoza? Wymiana płynu... 

Następnego dnia ,tel. dzwoni ,auto do odbioru ,więc zadowolony pędzę odebrać autko a tu zonk :facepalm: ,serwo padło ,po naciśnięciu hamulca słychać jak tylko podciśnienie z serwa spier...

Serwo wymienione na używkę.

Przyjechało razem z pompą a z racji tego ,że "nowa" używana pompa wyglądała lepiej ,zdecydowaliśmy że tą założymy.

Następnego dnia znowu uradowany pędzę po samochód. Przejechane pierwsze może 5/10 km i choinka dała się we znaki. 

ABS i kontrola się zaświeciły ,oczywiście po każdym gaszeniu auta i ponownym odpaleniu kontrolki gasły ,ale dużo im nie potrzeba aby znowu mnie nawiedzały. :facepalm:

Na Vagu pokazały się takie błędy:

(z tego co pamiętam ,gdy kontrolki się nie świeciły)  1. czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) napięcie zasilające zacisk 30 (1826)[dodam ,że niedawno miałem wymienianą kierę na multi z B7 oraz dokładany tempomat natomiast przed rozbieraniem hamulców wszystko było super OK:huh:]

2.Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym 1 -G201 (1435)

(po pokazaniu się kontrolek) włącznik świateł hamowania -F (526)

Wymieniłem na własną rękę czujnik za pedałem hamulca na zamiennik ,koszt 39zl (włącznik świateł hamowania ,tak?) ,myślałem że już jest wszystko ok bo zrobiłem trasę jakieś 150/200 km i nic się nie działo.

W nagrodę chciałem niuńkę umyć na myjni :banan: ,ale niestety kontrolki znowu się zapaliły :facepalm:.

Pytanie z innej beczki ,czy po wymianie serwa wraz z pompą trzeba coś adaptować ,czy coś takiego ?

Za wszelkie odpowiedzi ,podpowiedzi będę wdzięczny. 

Pozdrawiam ,

Andrzej :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wiem ,że temat był już wałkowany tyle razy ,ale nadal szukam rozwiązania.
Mój przypadek jest taki ,że jakiś czas temu mój pedał hamulca zaczął sobie "pływać" ,raz był delikatny i trzeba się było z nim obchodzić jak z dziewicą :decayed: ,a raz twardy jak żyleta.
Diagnoza? Wymiana płynu... 
Następnego dnia ,tel. dzwoni ,auto do odbioru ,więc zadowolony pędzę odebrać autko a tu zonk :facepalm: ,serwo padło ,po naciśnięciu hamulca słychać jak tylko podciśnienie z serwa spier...
Serwo wymienione na używkę.
Przyjechało razem z pompą a z racji tego ,że "nowa" używana pompa wyglądała lepiej ,zdecydowaliśmy że tą założymy.
Następnego dnia znowu uradowany pędzę po samochód. Przejechane pierwsze może 5/10 km i choinka dała się we znaki. 
ABS i kontrola się zaświeciły ,oczywiście po każdym gaszeniu auta i ponownym odpaleniu kontrolki gasły ,ale dużo im nie potrzeba aby znowu mnie nawiedzały. :facepalm:
Na Vagu pokazały się takie błędy:
(z tego co pamiętam ,gdy kontrolki się nie świeciły)  1. czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) napięcie zasilające zacisk 30 (1826)[dodam ,że niedawno miałem wymienianą kierę na multi z B7 oraz dokładany tempomat natomiast przed rozbieraniem hamulców wszystko było super OK:huh:]
2.Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym 1 -G201 (1435)
(po pokazaniu się kontrolek) włącznik świateł hamowania -F (526)
Wymieniłem na własną rękę czujnik za pedałem hamulca na zamiennik ,koszt 39zl (włącznik świateł hamowania ,tak?) ,myślałem że już jest wszystko ok bo zrobiłem trasę jakieś 150/200 km i nic się nie działo.
W nagrodę chciałem niuńkę umyć na myjni :banan: ,ale niestety kontrolki znowu się zapaliły :facepalm:.
Pytanie z innej beczki ,czy po wymianie serwa wraz z pompą trzeba coś adaptować ,czy coś takiego ?
Za wszelkie odpowiedzi ,podpowiedzi będę wdzięczny. 
Pozdrawiam ,
Andrzej :hi:
Pompę trzeba zakodowac i jak dobrze pamiętam vagiem nawet można odpowietrzyc

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Brake_Electronics_%28Bosch_5.7%29

Wysłane z Huawei mate 10 pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ,napomnę mu to jak zajadę.

A myślicie ,że głównym winowajcą może być ten nieszczęsny czujnik skrętu czy jest mała szansa na to.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...