Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sprężyny -30 czy mogę...


ofikruszon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem w aucie otóż bardzo wysoko stoi mi przód. okropnie wysoko. przód amory kayaba nowe. są sprawdzone i amortyzatory są założone dobre. Chce założyć sprężyny żeby obniżył przód. czy mogę założyć eibachy -30 przód a z tylu fabrykę zostawić ? wdg mnie się powinno wyrównać tylko nie będzie to miało wpływu na jazdę ? teraz jeździ się okropnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 tak ma, przód niby u góry tył niżej. Zastanów się co za amortyzatory kupiłeś jeśli zwykle pod standardowe zawieszenie, zmień tył. Najczęściej pada tył z wiadomych powodów. Bagaże itd. Często też pękają zwoje na tyle.
Teraz jeśli masz zwykle amory zakładając -30mm sprężyny za chwilę wymienisz amorki bo się po prostu rozpier.... ;-)
Albo ma się zwykle i tak jeździ albo kupuje coś pod 1be sportowe i wtedy będzie niżej i tyle.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Klawisz-84 napisał:

A4 tak ma, przód niby u góry tył niżej. Zastanów się co za amortyzatory kupiłeś jeśli zwykle pod standardowe zawieszenie, zmień tył. Najczęściej pada tył z wiadomych powodów. Bagaże itd. Często też pękają zwoje na tyle.
Teraz jeśli masz zwykle amory zakładając -30mm sprężyny za chwilę wymienisz amorki bo się po prostu rozpier.... ;-)
Albo ma się zwykle i tak jeździ albo kupuje coś pod 1be sportowe i wtedy będzie niżej i tyle.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

mam kayaba założone z przodu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie rozumiesz.
Masz zwykle amorki więc nie zakładasz sprężyn -30 bo to nie ma sensu.
Dla mnie jest to Januszowe druciarstwo i w tej kwestii Ci nie pomogę.
Kupujesz amorki Monroe pod 1be i sprężyny eibach. Masz komfort i nisko.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Klawisz-84 napisał:

Ale nie rozumiesz.
Masz zwykle amorki więc nie zakładasz sprężyn -30 bo to nie ma sensu.
Dla mnie jest to Januszowe druciarstwo i w tej kwestii Ci nie pomogę.
Kupujesz amorki Monroe pod 1be i sprężyny eibach. Masz komfort i nisko.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

wiem o co chodzi co do wysokości będę patrzył jak założę 17 do niego jak to będzie wyglądać jeżeli źle wtedy faktycznie kupię pod 1be bo u siebie mam 1ba. Teraz muszę jechać zmienić kat pochylenia sworznia i koła ponieważ koło mi ptzrskakiwalo i dziwnie się samochód prowadziło. Prowadzenie poprawione na belce z przodu ale z tym kołem jest trochę lepiej lecz widać że kat pochylenia koła różni się między prawym a lewym 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz problem z pochyleniem koła to znaczy się że zwrotnice masz zużytą lub odkształconą. Jedynie wymiana pomoże bo tam nie ma regulacji.
Jednak jeśli wachacz będzie do d*py to też da zły kąt.
Szukanie igły w stogu siana.
Ja mam 0,05 ponad miarę dopuszczalnych parametrów a całe zawieszenie wymieniłem ;-) więc póki co tak pozostanie szkoda mi kasy dla tych minimalnych różnic których i tak nie odczuwam

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...