Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny po wgraniu mapy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kurde to daleko bo w glasgow ma oddział chłopak z forum
Adres: 19, 70 Strathclyde St, Glasgow G40 4JR, Wielka Brytania
Telefon: +44 7926 268302

 
nie to za daleko :/ w pn jade do nich pytac do dalej ale nie chcialbym juz zostawiac u nich auta.. bo kumplowi otwarli komputer i nie dali nowego silikonu jak go zamykali. Przyszla odwilrz i komp dostal wilgoci i szlak trafil wszystko..

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 minutę temu, ChinQuan napisał:

nie to za daleko :/ w pn jade do nich pytac do dalej ale nie chcialbym juz zostawiac u nich auta.. bo kumplowi otwarli komputer i nie dali nowego silikonu jak go zamykali. Przyszla odwilrz i komp dostal wilgoci i szlak trafil wszystko..

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
 

ja na twoim miejscu bym chciał żeby wgrali to 169KM i 380NM  skoro auto jeździło i nie było problemów

bo i tak już na moje jest moc podniesiona bezpiecznie

sam mam 2.0cr cagb 136KM seria po chipie wyszło 175KM i 397NM

Opublikowano

nie jedno 143 ps mierzyłem i podobnie wychodzą a żeby uzyskać ponad 200 trzeba zmieniać turbo. Firma kombinuje jak widać żeby tylko wykasować.

Trzyma limiter turbo i temu jest błąd przeładowania ucina moc aby turbo się nie rozleciało. Te wykresy też są zupełnie inne jak na moje odwalili bubla.

Opublikowano
ja na twoim miejscu bym chciał żeby wgrali to 169KM i 380NM  skoro auto jeździło i nie było problemów
bo i tak już na moje jest moc podniesiona bezpiecznie
sam mam 2.0cr cagb 136KM seria po chipie wyszło 175KM i 397NM
no wlasnie w tym problem zw kiedy kazalem wgrac im to co bylo to blad nadal zostal. wycinalem tez dpf i egr wiec moz3 coa z tym? chyba ze mnie oklamali i wcale nie wgrali tego co bylo tylko na potrzymali auto 3h i oddali

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

trzy godziny przywracali soft ? z wyjęciem sterownika otwarciem władowaniem na ramę i przywróceniem oryginału lub tego co było to max godzinka razem ze sklejeniem ecu. Jeśli auto jest z początku 2009 r to idzie po obd więc jeszcze szybciej kilkanaście minut.

Opublikowano
nie jedno 143 ps mierzyłem i podobnie wychodzą a żeby uzyskać ponad 200 trzeba zmieniać turbo. Firma kombinuje jak widać żeby tylko wykasować.
Trzyma limiter turbo i temu jest błąd przeładowania ucina moc aby turbo się nie rozleciało. Te wykresy też są zupełnie inne jak na moje odwalili bubla.
no wiec wlasnie one wygladaja jak od 2 roznych aut... jesli by edytowali softa wykrea powinien jakos byc podobny do tego ktory byl a tu calkowicie cos innego

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

na jednym masz temperaturę na drugim już nie podobnie tabela z lewej strony z opcjami , bhp i nm tez inaczej wyskalowane zrobili wała jak nic.

Opublikowano
na jednym masz temperaturę na drugim już nie podobnie tabela z lewej strony z opcjami , bhp i nm tez inaczej wyskalowane zrobili wała jak nic.
teraz musze odzyskac od nich hajs ktory zaplacilem za to... jutro do nich jade a jak nie to sadownie.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
na jednym masz temperaturę na drugim już nie podobnie tabela z lewej strony z opcjami , bhp i nm tez inaczej wyskalowane zrobili wała jak nic.
taki blad mi wywalilo.482acdd61b7fc7154f5fa3d15ec31a8b.jpg

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

moim zdaniem wykresy są co najmniej dziwne... ale tunerem nie jestem. Zawsze trzeba zrobić wywiad gdzie jechać na program, niektórzy gonią przez pół Polski i dobrze jest jeszcze obserwować cały proces osobiście.

Wracając do tematu, skoro wgrali Twój soft przed modyfikacją (gdzie błąd nie występował), masz "nowe" turbo i dalej wywala ten błąd to sprawdź elektrozawór podciśnienia, szczelność/podłączenie węży podciśnienia. Coś jest nie tak ze sterowaniem turbiny.

EGRa się nie wycina tylko wyłącza programowo (zmienia zakres pracy żeby nie "pchał" spalin do dolotu) - właśnie u dobrego chiptunera.

Może jak walczyli z DPFem to uszkodzili albo źle podpięli wężyki podciśnienia...

Opublikowano

No właśnie jadę do nich żeby wgrali mi to co miałem jak oddawałem auto i zwrot polowy co płaciłem. Zrobiłem błąd, że oddałem tam auto teraz już czasu nie cofnę. Co do Tego zaworu.. On jest z przodu silnika tak? Jak go odręcić ? Jest tam tak mało miejsca że nie moge sobier wyobrazic jak to zrobic nawet..

Opublikowano

Mi w tc performance tak wylaczyli kalpy w kolektorze ze caly czas byly zamkniete i samochod mial niby 177km fabrycznie teraz bylem w polsce w Tune-UP okazalo sie ze klape caly czas sa zamkniete samochod wyplul 142 km po wlaczeniu klap seria wyplula 162km a po chipie 203km wiem ze teraz swoj oddzial tune up otworzyl takze w uk w swindon takze moze warto ram udezyc bo tc performance w birmingham to pomylka

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Mi w tc performance tak wylaczyli kalpy w kolektorze ze caly czas byly zamkniete i samochod mial niby 177km fabrycznie teraz bylem w polsce w Tune-UP okazalo sie ze klape caly czas sa zamkniete samochod wyplul 142 km po wlaczeniu klap seria wyplula 162km a po chipie 203km wiem ze teraz swoj oddzial tune up otworzyl takze w uk w swindon takze moze warto ram udezyc bo tc performance w birmingham to pomylka

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


no ja jade po zwort hajsu bo to sa jakies zarty. Musze poszukac cos na temat tego tune up w uk.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...