Skocz do zawartości
IGNOROWANY

4 -4,5 mm bieznika - opony letnie


a4avant

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie to nie dotyczy bo mam 4x4 i nowe buty ale zawsze zakładałem lepsze na przód a teraz mam zonka ...........ale nieraz dobrze poruszyc temat który z pozoru jest oczywisty :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze oponki zawsze na tyl szanowni koledzy daje sie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladalem ostatnio program Szkoła Bezpiecznej Jazdy i tam mówili, ze lepsze opony na tył. :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze lepsze na tyl. i oprocz wymienionych jest jeszcze jeden powod. jakby na jakims szybkim zakrecie fizyka( nie daj Boze) wygrala, to jak myslicie czym jest wepiej uderzyc np w drzewo? przodem czy bokiem? to chyba do kazdego przemawia nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie lepiej na tył.. przód to tylko lepsze przyspieszanie w przypadku zdrowszej opony..a tył przy hamowaniu i braku przyczepności poprostu ucieka tak jak to było pokazane na przykładzie skody w TVN TURBO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze lepsze na tyl. i oprocz wymienionych jest jeszcze jeden powod. jakby na jakims szybkim zakrecie fizyka( nie daj Boze) wygrala, to jak myslicie czym jest wepiej uderzyc np w drzewo? przodem czy bokiem? to chyba do kazdego przemawia nie?

Oczywiste przodem, odpukać

A całą dyskusje zacząłem ja, wpisując tylko informacyjnie , że lepiej założyć lepsze opony na tył, zaskoczyło mnie rozwinięcie tematu.

:audi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie zapominaja chyba o zjawisku aqaplaningu i technicznych mozliwosci zapanowania nad pod- i nad- sterownoscia :twisted:

Nie, a nie zmienia to faktu stwierdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

technicznych mozliwosci zapanowania nad pod- i nad- sterownoscia

To raczej w niektórych silnikach jest trudne do zrobienia, szczególnie z małą mocą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin j, niedokladnie chyba zapoznales sie z tematem

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=6229&start=0

opisalismy z maxem dos lopatologicznie te sytuacje, wnioski mozna latwo wyciagnac (podsterownosc to zlo ;) ) :bicz:

spedyt, moc tu nie ma najmniejszego znaczenia

to wkońcu jak jest lepiej ( trzeba wymieniać cztery i po temacie ) :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wkońcu jak jest lepiej ( trzeba wymieniać cztery i po temacie )

najlepiej :twisted: ,ale:

nad uslizgiem przedniej osi nie zapanujesz

nad tylnej zapanuje dziecko w przedszkolu ;)

walniecie przodem w drzewo do mnie nie przemawia :rotfl::rotfl::rotfl: wole w nic nie walnac, tylko przejsc zakret w ladnej kontrze

PS. Jezdziliscie kiedykolwiek z rolkami na tylnej osi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin j, niedokladnie chyba zapoznales sie z tematem

http://www.a4-klub.pl/for...?t=6229&start=0

opisalismy z maxem dos lopatologicznie te sytuacje, wnioski mozna latwo wyciagnac (podsterownosc to zlo ;) )

nad uslizgiem przedniej osi nie zapanujesz

nad tylnej zapanuje dziecko w przedszkolu ;)

Toche się nie zrozumieliśmy, to nie tak , jeżeli przejeżdzasz zakręt i samochód staje się nadsterowny, (przy gorszych oponach z tyłu) to jeżeli byłyby one lepsze to przy tej samej sytuacji wogóle nie doszłoby do zdarzenia.

Chodzi mi o porównanie sytuacji w tych samych warunkach.

Jazda to Fizyka wg mnie. :wink:

[ Dodano: 14-03-2007, 13:52 ]

walniecie przodem w drzewo do mnie nie przemawia wole w nic nie walnac, tylko przejsc zakret w ladnej kontrze

To oczywiste. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toche się nie zrozumieliśmy, to nie tak , jeżeli przejeżdzasz zakręt i samochód staje się nadsterowny, (przy gorszych oponach z tyłu) to jeżeli byłyby one lepsze to przy tej samej sytuacji wogóle nie doszłoby do zdarzenia.

Chodzi mi o porównanie sytuacji w tych samych warunkach.

jaby te gorsze byly na przodzie to teoretycznie wlasnie przod zaczalby szybciej tracic przyczepnosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...