Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ogrzewaniem


AdrianB6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników tej platformy i miłośników Audi. Jestem tu nowy. Podobny temat już był poruszany ale niestety nie zaspokoił mojej ciekawości. Mam problem techniczny. Audi A4 B6 2002, 2.0Alt LPG Na wolnych obrotach powietrze z nawiewów robi się zimne. Powyżej tysiąca obrotów wszystko wraca do normy i jest ukrop. Czasami ciepłe powietrze znika w kilka sekund a czasami jest nawet 2 min. Temperatura silnika wzrasta normalnie i trzyma środkowy zakres. Silnik odpowietrzony po wymianie chłodnicy. Korek zbiorniczka wymieniony. Wąż zasilający nagrzewnice gorący, wylotowy ciepły. Po dotknięciu wyczuwalny przepływ. Macie jakieś ciekawe podpowiedzi? Pozdrawiam i liczę na owocną współprace. Nadmieniam, iż auto posiada climatronic. Test głowicy i jej uszczelki negatywny.

Edytowane przez AdrianB6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu kupiłem auto i nie wymieniałem. Myślę, że gdyby to była wina wytartych wirników to chyba by się silnik grzał?  Czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie, bo pompa działa tylko mało wydajnie. Gdzieś na forum był podobny przypadek z tego co kojarzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa wydajnie bo pompuje w mały i duży obieg a temperatura trzyma się dobrze, bez żadnych wahań. Zastanawiam się nad nagrzewnicą...może zapchana i na wolnych obrotach nie ma ciśnienia, żeby się przebić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany... dziękuję koledze za udział w dyskusji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super,że usprawniłeś temat, ale jeszcze lepiej by było jakbyś napisał co było przyczyną usterki....

Byłoby dla potomnych na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie pisał to myślałem, że nikogo tu nie ma...? Za chwilę podeślę foto, to wszystko wyjaśni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji rozrządu wyszło jakie gówno było tam wsadzone. Wymieniłem na pompę z metalowym wirnikiem renomowanej firmy i jest oki. Połamany wirnik pewnie lata gdzieś po silniku bo nie został odnaleziony ?

IMG_20180517_181650-2232x2976.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...