ciubas Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Migające świece, błąd znika nawet z pamięci. Mam tylko ustną informację, jak na zapalonym silniku podjechałem do mechanik jak mi się to świeciło, że to coś z DPF (zbyt małe ciśnienie, czyli podobno zapchany) , przejechałem w trase 6h problem nie zniknął, pojawił się za to dodatkowy po tygodniu od tej trasy (który też zniknął już ale został w pamięci): Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: None Part No SW: 03L 906 022 MH HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 4382 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C180F2118 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MH A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022MH.rod VCID: 77F7F505CED6651 3 Faults Found: 8621 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) P0544 00 [040] - Circuit Malfunction Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 28 Mileage: 241735 km Date: 2018.03.21 Time: 15:36:43 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [032] - Open Circuit Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5260 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) P0544 00 [040] - Circuit Malfunction Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 12 Mileage: 241735 km Date: 2018.03.21 Time: 15:36:39 Readiness: 0 1 0 0 0 Ktoś może pomóc i powiedzieć co się dzieje? Edytowane 23 Marca 2018 przez ciubas
quadral20004 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 1 blad 2 blad 1 Fault Found: 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [032] - Open Circuit Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 137172 km Date: 2013.03.30 Time: 14:33:02 Pompa, a właściwie dodatkowa pompa płynu chłodzącego może działać, ale zdarzyło się, że system "zobaczył" otwarty obwód. Jest to błąd sporadyczny, nie potwierdzony, możesz go wykasować. Jeśli będzie się powtarzał pozostaje wymiana. Dla silnika 2.0 TDI o kodzie CAGB, CAHA, CAHB. P/N 03L 965 561. Cena około 920 zł. 3 blad http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=355372
ciubas Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Opublikowano 23 Marca 2018 Dzięki za pomoc, wygląda na to, że wszystko zniknęło chwilowo, poczekam czy się pojawi ponownie - mam już lekko dość tego samochodu szczerze mówiąc, po 8 latach nagle zaczęło się wszystko po kolei sypać... nigdy więcej TDI
ciubas Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 19 minut temu, quadral20004 napisał: A jaki masz przebieg? Ok 240 tys realnego przebiegu.
quadral20004 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 To nie duzy.pewnie to jakas pier**la.
ciubas Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Więc tak, wypalili mi filtr w serwisie - niestety po jakimś czasie (kilku trasach) problem wrócił. Znowu zaczęła migać ikona świec. Zrobiłem skanowanie pojawiły się nowe błędy (poprzednich nie ma): Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: None Part No SW: 03L 906 022 MH HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 4382 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C180F2118 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MH A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022MH.rod VCID: 77F7F505CED6651 3 Faults Found: 8621 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) P0544 00 [175] - Circuit Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 17 Mileage: 242697 km Date: 2018.04.24 Time: 15:08:37 8187 - Exhaust Gas Temp Bank 1 Sensor 1 (G235) P2080 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 242675 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 5260 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) P0544 00 [174] - Circuit Malfunction MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 21 Mileage: 242690 km Date: 2018.04.23 Time: 20:12:26 Readiness: 1 1 0 0 0 Podłączyłem do kompa, chciałem zrobić wypalanie ale jakoś nie wyszło więc przejeździłem trochę po autostradzie i obecnie spadło measured z 9,33 g na 0,14 g (mass calculated z 16,39g na 7,8g). Błąd chwilowo nie występuje - co się może dziać?
ciubas Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Dla mnie zrozumiałe, dlatego ostatnio były wycieczki i bardzo dynamiczna jazda (aby wszystko przedmuchać) ale problem wrócił, stąd kwestia czy jest coś do naprawiania czy raczej po prostu utrzymać taki tryb jazdy jeszcze aż wszystko się przedmucha
quadral20004 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Jak juz raz sie zapierdzieli to tylko wymiana lub usuniecie zalatwi sprawe
ciubas Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Opublikowano 30 Lipca 2018 Wymiana czujnika temperatury spalin w silniku rozwiązała problem definitywnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się