Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z licznikiem jaeger zamiana na VDO


UFO88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem w swoim A4 B5. Otóż w listopadzie stałem się szczęśliwym posiadaczem mojego pierwszego Audi. Jedyny problem do którego się przyznał poprzedni właściciel to to że od dwóch miesięcy nie działa licznik(jaeger). A dokładnie nie pokazuje w sumie żadnych informacji(obroty,prędkość,temperatura,poziom paliwa a nawet pół fis nic nie pokazywał). Nie nabijał również kilometrów. Po samochód pojechałem z mechanikiem więc wszystko sprawdził(przebieg i cała historia się zgadza) poza niedziałającym licznikiem. Dałem do naprawy licznik ale poza tym że gość zrobił tylko obroty i prędkościomierz nic więcej nie naprawił. Znalazłem drugiego elektryka który doradził zmianę z jaegera na VDO też z pół fisem. Licznik pokazuje wszystko,tylko muszę chyba zrobić jakiś test wskazówek bo przy 3 tyś. obrotów zamiast mieć na liczniku 100km/h mam 75km/h. Poza tym temperatura nie jest dokładnie na 90 tylko trochę przed. Jeszcze wyskakuje przed uruchomieniem silnika komunikat na pół fisie SENSOR na żółtym tle,a po przekroczeniu 2 tyś. kontrolka na czerwonym tle jakby oleju było mało. A rozrząd i oleje wymieniłem zaraz po kupnie,i nie bierze nawet kropi oleju a mam wlany Mannol O.E.M. 5w30. Czy wystarczy z tym licznikiem jechać na skasowanie błędów czy to grubsza sprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że licznik jest z Anglika i jedynie Tarcza jest przełożona. Trzeba by przerobić eeprom. Jak chcesz to podeślij zegary i sprawdzę je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do oleju to prawdopodobnie czujnik w misce jest uszkodzony i nadaje się do wymiany. Tylko jak byś kupował to tylko oryginalny, albo nawet sprawną ori uzywkę.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.03.2018 o 18:32, Fazii napisał:

Wygląda na to, że licznik jest z Anglika i jedynie Tarcza jest przełożona. Trzeba by przerobić eeprom. Jak chcesz to podeślij zegary i sprawdzę je.

Dzięki za propozycję,ale nie mogę unieruchomić auta na więcej niż dwa dni. Więc jak mój elektryk nie da sobie z tym rady a ja załatwię sobie coś zastępczego to się na pewno odezwę. Myślę jeszcze o tym co zasugerował kolega Marcin, i zgłoszę się jeszcze do mechanika w sprawie tego czujnika żeby coś gorszego nie wyszło.

http://www.auditeam.pl/forum/topic/2926-kontrolka-niskiego-ciśnienia-oleju-w-silnikach-18-18t/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik jedynie odpowiada za poziom oleju oraz jego temperaturę. Od ciśnienia olej jest inny czujnik

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na środę jestem umówiony z mechanikiem,więc będę wiedział konkretnie. Tyko nie chcę kupić jakiegoś szajsu i myślę gdzie najlepiej kupić części? Czy oryginalną używkę czy może dobrej klasy zamiennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori uzywke lub ori nowke

Inne głupoty pokazują. Można też całkowicie to wyłączyć tyle że wtedy nie będziesz miał info z czujnika o temperaturze i poziomie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...