Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo raz pompuje raz nie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem podczas przyspieszania przy granicy 3tys obr czuć jakby turbo wyłączyło się (ponizej 3tys czuć jak wgniata w fotel a po 3 tys nagle czuć odpuszczenie) auto jako tako przyspiesza nie wiem czy czuje spadek mocy ale czuć jak wgniata az nagle przestaje a powyzej 3 tysiecy to czuc jakby przyspieszalo ale co jakis czas sie wylaczalo wlaczalo na ulamek sekundy moze sekunde i dalej ciagnie i tak kilka razy az do 6 tys, dodatkowo bez problemu 120 leci moze i wiecej nie sprawdzalem tego... za to ponizej 3 tys czuc jakby mial b. duzo mocy a po 3 slabiej o wiele, no i j/w przyspiesza przerywanie, Błędów nie ma.. ktoś pomoże? silnik 1.8turbo.... obstawiam: 

-przepływomierz

-turbo

-n75

-gruszka

 

Jednak  czy nie byloby jakiegos bledu zapisanego o usterce powyzszych elementow?? pytanie które z tych to moze byc przyczyna? ktos juz tak mial? nie wazne czy na benzynie czy na lpg jest tak samo. Chyba, ze moze byc wina iz lpg byl wystrajany na 95 a zalane mam 98 verve? 

Edytowane przez moras22
Opublikowano

Zrób logi dynamiczne.

Opublikowano

a czy takim malym zielonym komputerkiem na obd2 zrobie takie logi czy tylko vcds? ktory blok wpisac?

Opublikowano

Raczej nie. W apu chyba 2+33, 3+20 i 115+118.

Kabel to raptem koszt 30-40zł, a program jest na forum.

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, przem8 napisał:

Raczej nie. W apu chyba 2+33, 3+20 i 115+118.

Kabel to raptem koszt 30-40zł, a program jest na forum.

z vcds i kablem to nie problem tylko powiedz mi jeszcze jak mam ten pomiar wykonac?  mam vcds bloki pomiarowe wpisuje 2+33, pozniej 3+20 i pozniej 15+118 i mam?

Edytowane przez moras22
Opublikowano

Przed każdym logiem kasujesz błędy, 3 bieg od 1,5 tys do odcinki z butem w podłodze i tak trzy razy :D Logi najlepiej robić parami tak jak było wspomniane.

Opublikowano

podjade w nastepnym tygodniu sprawdzic pod kompa te logi dynamiczne..  dzisiaj sprawdzalem jeszcze raz i najbardziej czuc to na drugim biegu, przyspieszajac tak od 30kmh to co czuc jak wpycha w fotel lecz co jakis czas odpuszcza pozniej znowu ciagnie i odpuszcza itd... ciekllo mi paliwo z weza gumowego laczacego nad filtrem powietrza przy scianie grodziowej, ale zmienilem cybanta i nie leci nic i problem dalej jest taki sam... 

Opublikowano

U mnie winna byla przeplywka.

Na sekunde odcinalo moc tak jakbym trafil na silny czolowy wiatru.

Ale zrob logi to sie okaze.

 

Opublikowano
20 godzin temu, wesz82 napisał:

U mnie winna byla przeplywka.

Na sekunde odcinalo moc tak jakbym trafil na silny czolowy wiatru.

Ale zrob logi to sie okaze.

 

a to  tez miales tak, ze np. na drugim biegu przy przyspieszniu miales takie odczucie w fotelu jakby co jakas sekunde moze dwie, popuszczalo turbo pompowalo puszczalo pompowalo? itd.

Opublikowano

Nie,tylko raz bylo uczucie spowolnienia i tyle.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 31.03.2018 o 21:07, wesz82 napisał:

Nie,tylko raz bylo uczucie spowolnienia i tyle.

Moze nie zauważyłeś hmm.. u mnie przy około 3000 czuć mocny spadek mocy, czasem przy 2800, ale pozniej tak faluje, raz daje moc raz odejmuje itd Odpinalem przeplywomierz na wlaczonym silniku jechalem sprawdzic i to samo.. pozniej wsadzilem rozniez na odpalonym ale silnik nie zgasl, a koledze wlasnie zgasl jak podpinal spowrotem w tym samym silniku.. tylo aqu..

 

Edytowane przez moras22
Opublikowano (edytowane)

Witam tez mam apu problemem u mnie jest falowanie obrotów na biegu jałowym i spalanie stukowe w grupie 20  auto po programie sonda nowa, przepustnica czysta nowe świece czy w tym logu w grupie 033 jest wszystko okey ? wiem auto troche zimne w pierwszym logu statycznym  teraz przeglądałęm sobie ten log i myśle wrzucę sie podpytam . czy sonda widzi za dużo paliwa a za mało powietrza jak jest na minusie? jak sprawdzic czy wszystko dobrze jest z paliwem które logi zrobić dynamicznie

http://vaglogi.pl/log-033_002_004_MTVmFC.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_QNun5Sb.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_4475Ol.html

z tego co widze przepływka przy 6000 tys stoi nie wiem czy tak powinno byc i z jakiego powodu

http://vaglogi.pl/log-002_115_80XB5t9.html tu po odpięciu przepływomierza

Edytowane przez mpiotrek7
Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, mpiotrek7 napisał:

Witam tez mam apu problemem u mnie jest falowanie obrotów na biegu jałowym i spalanie stukowe w grupie 20  auto po programie sonda nowa, przepustnica czysta nowe świece czy w tym logu w grupie 033 jest wszystko okey ? wiem auto troche zimne w pierwszym logu statycznym  teraz przeglądałęm sobie ten log i myśle wrzucę sie podpytam . czy sonda widzi za dużo paliwa a za mało powietrza jak jest na minusie? jak sprawdzic czy wszystko dobrze jest z paliwem które logi zrobić dynamicznie

http://vaglogi.pl/log-033_002_004_MTVmFC.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_QNun5Sb.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_4475Ol.html

z tego co widze przepływka przy 6000 tys stoi nie wiem czy tak powinno byc i z jakiego powodu

http://vaglogi.pl/log-002_115_80XB5t9.html tu po odpięciu przepływomierza

Jak chodzi o falowanie to ja mam miedzy 760-800 na wolnych obrotach w komputerze, wczesniej mialem wieksze ale zrobiłem adaptacje przepustnicy i ją wyczyściłem i jest tak tak jak pisze za to na liczniku nie widac zeby wskazówka skakała.

 

napiszesz mi jak zrobiles te logi? co trzeba wpisac i gdzie?

Edytowane przez moras22
Opublikowano
5 godzin temu, moras22 napisał:

Jak chodzi o falowanie to ja mam miedzy 760-800 na wolnych obrotach w komputerze, wczesniej mialem wieksze ale zrobiłem adaptacje przepustnicy i ją wyczyściłem i jest tak tak jak pisze za to na liczniku nie widac zeby wskazówka skakała.

 

napiszesz mi jak zrobiles te logi? co trzeba wpisac i gdzie?

 

Opublikowano

Kolego @mpiotrek7 zrób logi dynamiczne jak należy 2+33, 3+20 i 115+118. Przed każdym logiem kasuj błędy nawet jak ich nie ma, 3 bieg od 1,5 tys do odcinki i najlepiej załóż swój temat, bo się bałagan porobi :P

Opublikowano

hmmmmm https://www.youtube.com/watch?v=d5R3ZAFyPY4

ogarnij to na laptopa . pozniej silnik 04 . basic setings  i mozesz wpisywać grupy 1 temp silnika 2 przepływomierz  20 czujniki spalania stukowego  115 118 doładowanie i tak dalej 32 korekty lambda krotkie i długo terminowe  zrób sobie grupa 02  u dołu ustawiasz 20 grupe  bedzie przycisk log i tak dalej i tak dalej no i jak masz to ustawione 3 bieg 1500 obrotów jedziesz stałą prędkoscia i naciskasz start i wtedy pedał w podłoge do odcięcia i kończysz pliki będa w folderze logs w vag com w program files czy cos takiego zalezy jaki system no musisz poczytac co i jak jest troche zabawy żęby to ustawic ale nie ma jakiejs tragedi loguje sie po 2 grupy naraz. załóż załóż konto na vag logi . i tam wrzucasz te logi i wklejasz linki tu to tak w skrócie

 

 

Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał:

Kolego @mpiotrek7 zrób logi dynamiczne jak należy 2+33, 3+20 i 115+118. Przed każdym logiem kasuj błędy nawet jak ich nie ma, 3 bieg od 1,5 tys do odcinki i najlepiej załóż swój temat, bo się bałagan porobi :P

 

Opublikowano

 na dniach zrobie to porządnie nie było miejsca i czasu . mam nadzieje ze cos znich wyjdzie . bo te są nie czytelne

Opublikowano

Szczerze powiem, że dziś autostradą jechałem chyba go przepaliłem i wróciło wszystko do normy.. bo już nie czuć spadku mocy.. ale dla pewności wykonam logi w wolnym czasie. Dzięki za info. Jak zrobię to tutaj wrzucę. Pozdro :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...